פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום גבוה בניגוד (!!) למה שהובטח בטלפון על ידי נציג. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.04.08 סיכמתי עם נציג של חברת בזק לגבי תשלום האינטרנט שלנו במחיר של 45 שח לחודש, מבצע שנגמר ב 07.04.09. הכל נרשם אצלי על דף מסודר עם תזכורות מתי נגמר המבצע.
מאחר ואינני גרה עם הורי, ואני מטפלת להם בחשבונות, הנחתי בתמימות כנראה שהמחיר שהובטח לי הוא מה שחוייב: 45 שח בחודש.
דיברתי החודש עם נציגה בגלל שלפי רישומיי נגמר לי המבצע,והיא הודיעה לי להפתעתי הרבה ששילמתנו 67 שח לחודש כל השנה! בכלל לא המחיר שהובטח לי בטלפון!!
דבר זה כל כך מקומם אני מאוד מאוד כועסת ונסערת.כמובן שהם לא מוכנים לשלם לי את ההפרש שחוייב ממני במרמה.
אני ממש מרגישה שגנבו ממני.
ברור שמדובר ב 260 שח סהכ שזה באמת כלום, אך העיקרון והעבודה בשיטת המצליח היא חוצפה שאין כדוגמתה.
אודה לכם מאוד אם תפנו אליהם בשמי והגיע הזמן שהחברות הגדולות והמונופולסטיות לא יעשו כל שעולה על רוחן לנו, האזרחים הפשוטים.
אני בכל אופן לא מתכוונת לוותר ורק בשל העיקרון והצדק.
כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
השבת הסכום והתנצלות! לא יתכן שהחברה תעשה ככל העולה על רוחה לציבור. לנציגים לא אכפת ומתנהגים בזלזול. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה