פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שרותי אינטרנט מבזק בינלאומי לאחר שביקשתי להתנתק. נושא התלונה:
בוימן איתי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר 2007 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי כדי להפסיק את ההתקשרות בינינו מפני שעברתי לחברת אינטרנט זהב שהציעה לאבי ז"ל חבילת אינטרנט מוזלת בתור עובד תעשייה אווירית.בשיחה עם נציג בזק בינלאומי הוצעה לי חבילה יותר זולה כדי שאשאר אבל הודעתי שאני מעוניין להתנתק מכיוון שהתקשרתי כבר עם חברת אינטרנט זהב .נציג בזק בינלאומי הודיע לי שההתקשרות ביני לבין בזק בינלאומי תסתיים בסוף החודש כלומר ינואר 2007 ומתחילת חודש פברואר 2007 לא אקבל שירות ולא אחויב על ידכם.במעבר על חשבונותיו של אבי בחודש נובמבר 2008 מצאתי בין החיובים הרבים גם חיוב על עבור שירות אינטרנט מבזק בינלאומי ולאחר בדיקה גיליתי שבזק בינלאומי המשיכה לחייב את אבי מאז שביקשתי להתנתק עד נובמבר 2008.אני מחובר לאינטרנט מתאריך 20.1.2007 ועד היום רק דרך חברת אינטרנט זהב ולא דרך בזק בינלאומי לכן אינני מבין מדוע המשיכה בזק בינלאומי לחייב אותי עבור שירות שלא נעשה בו שימוש ושביקשתי בפירוש להתנתק ממנו כבר בינואר 2007.

פניתי בנושא אל בזק בינלאומי בתאריך נובמבר 2008 וזאת התשובה שקיבלתי:

"מר בוימן שלום רב ,

תודה על פנייתך .

על פי רישומנו עד ליום 03/11/08 לא נמצא תיעוד לבקשתך להפסקת השירות שברשותך.

בעקבות פנייתך ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.

לאור הנכתב לעיל אין לי אלא לדחות את בקשתך לקבלת זיכוי

לשרותך בכל עת,

שני קוג'מן

מנהלת בפניות הציבור . "

בעקבות התשובה פניתי שוב לבזק בינלאומי וכך נענתי בשנית:

"מר בוימן שלום רב.

שוב תודה על פנייתך .

בהמשך לנכתב במייל הקודם, מבדיקה נוספת שנערכה עד ליום 03/11/08 לא נמצא תיעוד לבקשתך להפסקת השירות שברשותך.

נמצא תיעוד בפנייה 23430158, שיחה אשר התקיימה עם נציגה בשם יפית ממוקד שירות לקוחות אשר הוסבר רציונל אי זיכוי .

בעקבות פנייתך ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.

לאור הנכתב לעיל אין לי אלא לדחות את בקשתך לקבלת זיכוי.

זוהי תשובתה האחרונה של בזק בינלאומי.



לשירותך בכל עת,

שני קוג'מן

מנהלת בפניות הציבור"

אני דורש החזר מלא של כספי אבי שנלקחו מאתנו.

שם המנוי: brooklin
שם בעל המנוי: אברהם בוימן ז"ל
ת.ז: 50464783
כספי סוג הנזק :
דורש פיצוי מלא פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה