פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק שלא נענתה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר כמה ימים שאני מנסה להתנתק מהחברה אך ללא הצלחה.
ביום שישי האחרון , תאריך ה-28/5/10 התקשרתי לחברה והמתנתי שעתיים רצופות! הועברתי מנציג לנציג עד שנלקחו ממני כל הפרטים ואמרו כי ינתקו אותי. אחרי מס' דקות ענתה אחת הנציגות והודיעה לי כי המערכת "קרסה" ויחזירו אליי אחרי חצי שעה בדיוק!! מה שכמובן לא קרה. התקשרתי שוב ושוב ענתה אחת הנציגות ואמרו כי רק קשרי לקוחות יכולים לנתק (למרות שהתקשרתי לקשרי לקוחות *3014 ) ושוב חיכיתי על הקו כשעתיים! לבסוף הודיעו במענה הקולי(בחוצפה רבה אחרי שאני מחכה שעתיים ללא מעש!) כי נגמרו שעות המענה הקולי ליום שישי(בשעה 12 בצהריים). אינני מעוניין להישאר דקה נוספת בחברה הזו..יחסיי האנוש והמענה הקולי ברמה נמוכה מאוד.
זמן יקר מאוד סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה