פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת נתב אלחוטי כחודש ובקשה להתנתק עקב כך נושא התלונה:
שרעבי עומר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש בקשתי להגדיל את מהירות הגלישה בביתי.
לאחר נסיונות נואשים של נציגי החברה לחבר אותי למהירות 12M אשר לא צלחו טענו בפני שהנתב האלחוטי אשר בביתי ( 3COM ) אינו תומך במהירות הנ"ל ( דבר שאינו מדוייק ) ולכן איאלץ לרכוש נתב מהם.
לאחר דין ודברים הוחלט למכור לי את הנתב בעלות מינימלית של 5 ש"ח לחודש ל 24 חודשים.
נאמר לי שמזמינים לי את הנתב ותוך 14 יום אקבלו.
עברו 14 יום ולא קיבלתי כלום וכשפניתי אליהם טענו בפני שהייתה תקלה והנתב לא הוזמן, בהמשך הזמינו לי את הנתב מחדש והחליטו לא לחייבי בעלות של ה 5 ש"ח לחודש - זמן האספקה 14 יום.
שוב המתנתי ומשעברו 14 יום והנתב טרם הגיע התקשרתי ושוב בתירוצים שונים הבטיחו לי שהנתב יגיע תוך שבוע שבוע וחצי.
הפעם כבר לא הסכמתי ובקשתי לנתק אותי מהשרות כליל ללא חיוב עבור החודש האחרון כמו כן ללא קנס היציאה בגין ההתחייבות מאחר ואני לא מקבל מהם שום שרות.
הנציגה לא הסכימה וטענה שתבטל את הזמנת הנתב אבל אני אחוייב בגין החודש וקנס היציאה.
מיותר לציין שהנושא קומם אותי ואני בהליכים לעבור לחברה אחרת כמו כן מיותר לציין מה קורה בימינו עם ילדים ( שלא לדבר שהאינטרנט משמש אותי לעבודה ) שחודש אין להם אינטרנט נורמלי בבית.
אבקש את עזרתכם לקבל את שמגיע לי או שלא אחוייב על שרות שלא קיבלתי.
תודה
בזבוז זמן + כסף סוג הנזק :
ניתוק ללא עלות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה