פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנת נצח במוקד שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני כבר שבועיים מנסה להשיג את מוקד שירות הלקוחות של בזקבינלאומי בזמנים שונים במהלך היום בוקר צהריים וערב.
פעמיים רשמו את שמי ואת מס' הטלפון שלי (יירטו אותי איך שהם קוראים לזה) ולא חזרו אלי.
התקשרתי היום במטרה לקבל שירות, באופן די מפתיע ענתה לי "מיירטת" וביקשה שאשאיר את פרטי ויחזרו אלי(כן בטח).
התעקשתי לבקש שירות והיא הסבירה לי שהיא אינה נציגת שירות אלא מיירטת בלבד - שזהו שקר וכזב.
כמובן שביקשתי לדבר עם מנהל ולהפתעתי הרבה המיירטת ציינה כי רק נציג יכול להעביר פניה למנהל לחזור אלי.
אני משלם כסף לחברת בזק בינלאומי ודורש לקבל שירות, אני מוכן לקבל זמני המתנה גבוהים אבל לא מוכן לקבל התעלמות מלקוחות.

עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השירות ופיצוי לקוחות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:

ראשית, ברצוננו לציין כי בזק בינלאומי רואה בשרות איכותי ומקצועי ערך מרכזי וצר לנו כי מקרה זה הוביל לחויית שירות שאינה הולמת את חברתינו.
חברת בזק בינלאומי עושה את מרב המאמצים על מנת לספק מענה אנושי מהיר ללקוחותיה, תוך הקפדה על איכות שרות גבוהה. יחד עם זאת, לעתים ייתכנו מקרים בהם חלה עלייה במשך ההמתנה בשל עומס נקודתי. אני מתנצלים שוב על תחושת אי הנעימות שנגרמה ללקוח ומקווים כי ישוב ויהנה משירותיה המתקדמים של חברתינו.



חברת בזק בינלאומי עושה את מרב המאמצים על מנת לספק מענה אנושי מהיר ללקוחותיה, תוך הקפדה על איכות שרות גבוהה. יחד עם זאת, לעתים ייתכנו מקרים בהם חלה עלייה במשך ההמתנה בשל עומס נקודתי. אנו מתנצלים על תחושת אי הנעימות שנגרמה ללקוח ומקווים כי ישוב ויהנה משירותיה המתקדמים של חברתינו
תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה