פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לניתוק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/08/09 התחברתי לחברת בזק בינלאומי בשירותי האינטרנט. בשיחה לא אמר לי דבר על התחייבות. כ-3 חודשים לאחר מכן, (השיחה מתועדת בכתוב לפי דברי הנציגים) ביקשתי להתנתק, והנציג אמר לי שאני מחוייב ל18 חודשים.כמובן שרתחתי מזעם,כי הנציג שחיבר אותי היה כל כך נחמד ולא טרח להזכיר לי נתון זה בזמן ההתחברות.ביקשתי ממנו לשמוע הקלטת השיחה שבה התחברתי וזאת בכדי שאוכיח לו שלא דובר איתי על שום התחייבות.שאמר שיבדוק ושיחזור אליי... כמובן שאף אחד לא חזר אליי. שוב יצרתי איתם קשר לאחר מספר שבועות, וקיבלתי את אותה תשובה.לפני חודש, אחרי שהעבירו אותי לנציגה בכירה שהבטיחה לי, שהיא כל כך מבינה אותי.. תחזור אליי תוך כמה ימים.. אני עוד מחכה... בשבוע שעבר שוב ניסתי לדבר איתם ושוב אמרו שיחזרו.
א. אני כל כך מאוכזב מהשירות לקוחות שגורם לי עוגמת נפש רבה.. למה זה צריך להיות כך? התשובה היא : שבהקלטת השיחה שבה התחברתי לבזקבינלאומי, אכן לא צוין שקיימת התחייבות ל-18 חודש.
ב. אני משלם 40 ש"ח על 1.5 מגה.. שבכל חברה אחרת אני מקבל את זה בחצי מחיר עם מהירות גבוהה יותר.
ג. חברה שמכבדת את עצמה, ורואה שאכן טירטרו כל כך הרבה את הלקוח, יכולה לספוג את הנזק האדיר ולנתק אותי ב5 חודשים האחרונים שלדבריהם אני התחיייבתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה