פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס האשראי שלי שלא באישורי ואי מתן שירות ראוי נושא התלונה:
צאלח תמי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.5.10 פניתי לחברה על מנת לברר מדוע מופיע חיוב בכ"א שלי כשכבר 3 שנים אינני גרה בבית הוריי ואינני אחראית על תשלום חשבון האינטרנט בביתם (כאשר התגוררתי שם שילמתי על האינטרנט באמצעות כ"א שלי). נציגה בשם ניצן יידעה אותי כי שירות האינטרנט חודש וכי כ"א שלי מחויב כתוצאה מכך. לאחר ששאלתי אותה מתי חודש ומדוע לא יצרו עימי קשר על מנת לבקש אישור לחיוב כ"א שלי שוב, נאמר לי כי אמי (דורית בליטי) אישרה את החיוב ואף מסרה זיהוי מלא, כאשר בזיהוי מלא הכוונה ל-4 ספרות אחרונות של כ"א. אמרתי לניצן כי אמי לא יודעת את 4 הספרות האחרונות של כ"א שלי (מהסיבה הברורה שאף אדם חות ממני לא אמור לדעת פרטים אלו), היא אמרה שנלקח זיהוי מלא מהלקוחה ולכן כ"א שלי חויב. וידאתי מול אמי כי אכן לא נלקחו ממנה 4 הספרות האחרונות של כ"א שלי, ונמסר לי ע"י ניצן כי אותה שיחת מכירה הוקלטה וכי יוציאו אותה ויאזינו לה על מנת לוודא כי נלקח זיהוי מלא מאמא שלי. ניצן אמרה כי תחזור אליי ברגע שההקלטה תישמע ויהיו לה תשובות עבורי. בתאריך 20.5.10ככל הנראה ניסתה ליצור עימי קשר ללא הצלחה, והתקשרה במקום זאת לאבי (ציון בליטי) - מצב שאינו תקין לדעתי מאחר והטיפול בנושא החל עימי ולכן אין סיבה שתשובה שאמורה להימסר לי תימסר לאדם אחר (ללא קשר לקרבה משפחתית או כל קשר אחר). ניצן מסרה לאבי כי השיחה נבדקה ואכן בוצע תיעוד והמכירה הייתה איכותית כלומר נלקח זיהוי מלא מאמי אשר אישרה את חיוב הכרטיס ואת תחילת תוכנית החיוב לאינטרנט. נאמר לה ע"י אבי כפי שנאמר לה על ידי, כי אמא שלי לא יודעת את פרטי כ"א שלי, ולכן גם מבחינתו נעשה כאן מעשה לא חוקי. הנושא נסגר מבחינתה של ניצן למרות תשובותיו של אבי ולמרות שהייתי אמורה לחזור אליי מכתחילה. בתאריך 16.6.10 יצרתי שוב קשר עם החברה על מנת לברר מה קורה מאחר ואבי לא יידע אותי כי ניצן יצרה עימו קשר. נמסר לי שוב ע"י נציגה בשם אירה כי העניין נבדק ומבחינתם כל מה שנעשה היה חוקי, נלקח אמצעי זיהוי ואף חזרו לאבא שלי עם תשובה. לאחר שראיתי כי אירה לא מוכנה להקשיב לתגובתי אשר דרשה שיחה עם מנהל/אחראי על מנת לברר לעומק שוב את כל הפרטים שנבדקו ולקבל תשובה אחרת/ברורה יותר, העבירה אותי לקשל"ק שם שוחחתי עם ליבנת. ביקשתי מליבנת לנתק אותי מהשירות מאחר וראיתי כי אין שום פיתרון אחר לתיסכול ולעוגמת הנפש שנגרמו לי עקב כל זה. ליבנת מסרה לי כי היא לא יכולה לנתק אותי כי אני מחויבת לתוכנית ואשלם קנס במידה ואתנתק. עניין זה אינו מקובל עליי מאחר ומעבר לעובדה שקיבלתי שירות לקוי ותשובות שמבחינתי אינן מקובלות ופועלות אך ורק לצידה של החברה, כאשר קיבלתי את ההחלטה להתנתק - גם החלטה זו לא הייתה אפשרית. החברה טוענת כי נבדקה הקלטת השיחה ע"י "הבכירים" כאשר אני מבחינתי לא יודעת מזה דבר, לא נאמר לי מה היה בשיחה, לא נאמר לי איזה אמצעי זיהוי נלקח מאימי והחמור ביותר מכל זה היא שלא ניתן לי פיתרון לאורך כל הדרך ונשארתי מתוסכלת כפי שהייתי בתחילת כל הסיפור הזה.
אני מעוניינת להתנתק מבזק בינלאומי אחת ולתמיד ל-ל-א תשלום של קנס, מאחר וכמו שאני מתחייבת אליהם להיות לקוחה טובה ולשלם בזמן, ההתחייבות שלהם אליי אמורה להיות שלא ייעשה שימוש לא ראוי באמצעי התשלום שלי, שמשום מה גם נשמר אצלהם במערכת ל"מקרי חירום" ככל הנראה. באותה מידה ששוחחו ו"קיבלו אישור" מאמא שלי, יכלו לקבל "אישור" גם מדייר לשעבר, בעל או חבר לשעבר או כל אדם אחר שאינו מקורב אליי משפחתית. העובדה שהיה מדובר בהוריי/אמא שלי נוצלה לרעה, ואני לא מוכנה להמשיך את ההתקשרות עם חברת בזק בינלאומי מעתה והלאה!
ניתוק מהחברה ללא תשלום קנס יציאה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה