פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על תוכנית הגלישה שמעולם לא התקיימה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביוני 2009 ביצעתי עסקה טלפונית של רכישת שירותי הגלישה של אינטרנט דרך ספק בזק בינלאומי, בעוד שהיו בידיי עוד מספר הצעות מחברת אחרות. בזמן מסירת פרטים ופתיחת חשבון הגלישה (כאשר מעולם לא ממשתי את הפרטים לגלישה) נאמר לנציג שירות שיש עוד מספר הצעות ונשאלה שאלה באם אני יכולה לבטל עסקה תוך 24 שעות? תשובתו של הנציג היתה חד משמעית - אכן ניתן לבטל מנוי ביממה ראשונה. מיד אחרי מסירת פרטי אשראי לבזק הוצעתי לתוכנית גלישה יותר משתלמת על ידי ספק אחר. אחרי 20 דקות מפתיחת המנוי בבזק אני מתקשרת עוד פעם ומבקשת לבטל את העסקה שביצעתי עכשיו כי הציעו לי תכנית זולה יותר, אולם קיבלתי סירוב בביטול המנוי. לאחר שיחות ארוכות עם כל נציגי השירות שנמשכו מספר ימים עד השעות המאוחרות של הערב, התקשרו אליי והודיעו כי המנוי שלי בוטל ללא דמי כנס של יציאה מוקדמת.
אחרי חודשים בזק בינלאומי התחיל לחייב אותי על המנוי שמעולם לא גלשתי בו וכשנאמר לי מפיהם שהוא בוטל. בזק חייבו אותי במשך 11 חודשים ללא אישורי, לאחר המשך שיחות ארוכות עם נציגי השירות שלא הוביאו לפשרה בין הצדדים נאלצתי לחסום את החיובים על ידי הוראה לחברת האשראי.
החיוב בסך של 11 חודשים לא הוחזר.
כספי סוג הנזק :
קבלת פיצוי על החיוב מחשבוני ללא אישורי והחזר של החוב פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה