פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי וטרטור לקוח נושא התלונה:
בריק איהב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כלקוח ותיק בבזקנלאומי חייב לדווח על שירות לקוי ולא הוגן לפני כ 6 חודשים דברתי עם נציגה בשירות לקוחות הציעה לי מבצע של גלישה ובזק ביחד 140 ש"ח לאחר כמה חודשים אני מתבונן בחיובים אז רואה שאני כבר משלם 370 ש"ח דברתי שוב עם הנציגים התשובה היתה מצחיקה הנציגה מסרה מידע שגוי והיא עזבה ואין לנו איך לשלב אותך במבצע הזה - וזה אחריותה שמסרה לך מידע שגוי (אני משלם לנציגה או לחברה ) מה התשובה המצחיקה הזו - התעקשתי עד שהבטיחו זיכוי של 3 חודשים בהפרש ולא מעדכנים מבצע אחר
אוקיי בקשתי להתנתק (אגב כל השיחות מוקלטות ) עברתי טרטור איום 5 שעות אני עם הנציגים מברר איך אני יכול לשלם ולהתנתק אז התשובה היתה כזו עליך לשלם דמי יציאה 590 ש"ח אני מברר מה עם הזיכוי של 200 ש"ח שמגיע לי אז הנציג הראשון עונה שהוא לא יודיע איך מזכים מעביר אותי לנציגה אחרת שהתשובה היתה שזה לא אצלה אלא אצל הנציג הקודם החזירו אותי לנציג הקודם ושוב העביר אותי לשימור לקוחות - בשימור לקוחות אני מברר עבור הזיכוי התשובה היא אני לא יודעת שירות לקוחות הם צריכם לדעת - מי יודע בחברה הזו???? מוסרים מידע שגוי - כל נציג מוסר מידע אחר וכל השיחות מוקלטות לצערי אני מאוד מאוכזב ואני - לאחר ויכוח של 5 שעות התשובה באה בצורה הזו שאתה משלם את דמי היציאה ונחזיר לך כל חודש 70 ש"ח - השאלה המפילה היתה אם אני מתנתק מכם איך תתנו לי זיכוי - ואז אין להם תשובה - אני חסר אונים לא יודע למי לפנות לקבל תשובה הוגנת והגיונית אני מרגיש שעבדו עלי - מידע שגוי - הנציגה עזבה - לא יכולים לטפל - אין להם תשובות - טרטורים -
עוגת נפש סוג הנזק :
אני מעוניין להתנתק ולשלם את הכנס לאחר קיזוז הזיכוי שמגיע לי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה