פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול ההתחייבות לספק אינטרנט בזק בינלאומי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשלושה שבועות, שידרגתי את מהירות הגלישה שלנו, בהמלצתכם, ל-12 מגה.
להפתעתי, מהירות הגלישה שלי בפועל רק ירדה.
בשיחות טלפון חוזרות עם התמיכה הטכנית שלכם ולאחר ניסויים רבים נאמר לי שהבעיה היא בחומרה שלי (הראוטר) שאינה נתמכת על ידכם ושאין מה לעשות.
בבדיקה שערכתי עם חברה מתחרה מהירות הגלישה, באמצעות הראוטר הקיים, הייתה מספקת.
מכיוון שלא קיבלתי את השירות המבוקש ביקשתי להתנתק מהשירות. בשיחת הטלפון עם מוקד שירות הלקוחות נאמר לי שהקנס שלי בגין ניתוק יעלה על 1000 ש"ח.
אינני חושב שקנס זה פרופורציונאלי ומידתי מהטעמים הבאים:
בזק בינלאומי לא סיפקו את השירות המבוקש (גלישה מהירה יותר) והייתה אי התאמה בין השירות שתואר לי בשיחת המכירה בטלפון לשירות שקיבלתי בפועל.
• הבעתי את רצוני להתנתק במידה ולא אקבל את השירות כבר במהלך השיחות עם נציגי התמיכה ובפרק הזמן של פחות מ-10 ימים ושוכנעתי על ידם להמתין ולבצע עוד בדיקות.
• סכום של 1000 ש"ח קנס אינו מידתי בהתחשב בתקופה הקצרה בה הייתי מנוי לשירות זה (לכל היותר חודש גלישה במחיר 130 במקום 70 קרי 60 ש"ח).
לאור האמור לעיל אבקשכם לנתק אותי מהשירות ללא קנסות כל שהם.
אבקש לציין כי למרות בקשות חוזרות לשרות הלקוחות לא נשלח אלי עותק מחוזה השירות.
לתשובתכם המהירה אודה,
כספי סוג הנזק :
ניתוק והחזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה