פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ההתקשרות עם חברת בזק בינלאומי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משנה ביקשתי פעמים אחדות (אם לא עשרות) להתנתק משרות האינטרנט של החברה עקב מעבר דירה ממושב כפר יחזקאל לקיבוץ בית השיטה (מאי 2009)
למרות הפסקת השימוש בשרות החיובים נמשכו למרות בקשותי החוזרות ונשנות .

ראוי לציין כי העסקה היתה עסקה משותפת של חברת בזק בינלאומי וחברת HOT שהייתה צריכה להסתיים ביוני 2009. חברת HOT הפסיקה את החיוב באופן מיידי החל מרגע הפנייה (מאי 2009) חודשיים לפני תום ההתקשרות מכיוון שלא ניתן היה להמשיך לספק את השרות.
לעומת זאת חברת בזק בינלאומי המשיכה לגבות את החיובים עד לתום החוזה ואף חודשים רבים מעבר לתום החוזה.
מכיוון שהחיובים נמשכו פניתי לחברת האשראי, כחצי שנה לאחר מכן (דצמבר 2009), בבקשה להפסיק את התשלומים.

לא רק שחברת בזק בינלאומי לא עמדו בתנאי ההתקשרות ולא ניתקו אותי מהשרות למרות פניות טלפוניות
חוזרות ונשנות, ועל אף תקלות במערכת המיחשוב של החברה שלא השכילה לתעד את פניותי בטענה שהמערכת נפלה ( 24/5/2009 בשעה 10:15) – החיובים נמשכו וכעת קיימת דרישה לתשלום יתרת חוב עבור שלושה חודשים (12/2009, 1/2010, 2/2010).

כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקש לזכות אותי בעבור הסכומים שנגבו שלא כחוק מעבר למאי 2009 (בתוספת הפרשים ובצמוד למדד), לבטל את דרישת התשלום הקיימת היום וכן 500 ש"ח עבור עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה