פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי ומכתב הוצל"פ על שירות שלא ניתן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי רציתי להתחבר לשירות האינטרנט של בזק בינלאומי , לאחר קוצר בתקשורת ואי הבנה ביני ובין הנציג שירות המשכתי להשתמש בשירות האינטרנט של חברה (אינטרנט זהב).
לפני כחודש קיבלתי מכתב התראה לפני הוצאה לפועל על תשלום של 450 ש"ח על שירות .
לאחר פניה אל בזקבינלאומי הבנתי שאיתם אין מה לדבר ויש לדבר רק עו"ד .
התקשרתי אל עורך הדין וקיבלתי תשובה שהיו ניסיונות חיוב באמצעות כרטיס האשראי והחיובים חזרו , לאחר בדיקה עם חב' ,למעט זיכוי של בזק בינלאומי ע"ס 112 , לא היו ניסיונות חיוב .
אז גם לא גלשתי אף פעם דרך בזקבינלאומי , גם לא היו ניסיונות חיוב תשלום , וגם כעת לא צריכים להיות כאלו.החב' צריכה לנהוג בתום לב ולהבין שהיו אי הבנות כאלו עם נציגים שלה מטעמה ואילולא היו כאלוכנראה שהייתי יכול להיות לקוח שלהם ואפילו מרוצה.
לאחר שלוש שיחות טלפון עם העו"ד המייצג את בזקבינלאומי טרם התקבלה תשובה מהם , למרות שלפני שבוע התשובה הייתה אמורה להתקבל לאחר בדיקת הטענות שלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול הוראת תשלום . פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
לאחר בדיקתינו המעמיקה בנושא זה, הריני להשיבכם כי מר בר צודק ואכן, ככל הנראה אי הבנה בינו לבין נציג השירות הובילה לכך שחובר בפועל לשירותי האינטרנט של חברתינו ללא ידיעתו.
אנו מצרים על אי ההבנה ומקווים לראות את מר בר מנוי לשירותי האינטרנט המתקדמים של חברתינו בעתיד.
תגובה:
שוחחנו עם הלקוח והודענו לו על הזיכוי לשביעות רצונו המלאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה