פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידת החברה בתנאי התוכנית שהתחייבה נושא התלונה:
פרץ יהונתן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8/10 התקשרתי לחברה כדי לחדש תוכנית כיוון שהתוכנית הקודמת היתה אמורה להסתיים ב 7/9/10 .לפי תנאי התוכנית החדשה ל 18 חודשים אני אמור לקבל 4 חודשים חינם ורק מהחודש ה 5 התשלום הוא 37.9 שח לחודש.
כאשר קיבלתי את החשבונית הבאה התברר לי שהם קיצרו את תקופת ההתחיבות של התוכנית הישנה מ7/9/10 ל29/8/10 בכדי שיוכלו להחשיב את את היומיים האחרונים של החודש ה8/10 כחודש חינם כך שבפועל יצא שקיבלתי 3 חודשים חינם ולא 4 חודשים.

תודה לכם אתם עושים עבודת קודש!

יש בידי את כל המסמכים המאשרים את המקרה אם יש צורך בהם בבקשה תגידו לי איך ניתן לשלוח אליכם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה