|
|
|
|
|
|
אי עמידת החברה בתנאי התוכנית שהתחייבה |
נושא התלונה: |
פרץ יהונתן |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/8/10 התקשרתי לחברה כדי לחדש תוכנית כיוון שהתוכנית הקודמת היתה אמורה להסתיים ב 7/9/10 .לפי תנאי התוכנית החדשה ל 18 חודשים אני אמור לקבל 4 חודשים חינם ורק מהחודש ה 5 התשלום הוא 37.9 שח לחודש.
כאשר קיבלתי את החשבונית הבאה התברר לי שהם קיצרו את תקופת ההתחיבות של התוכנית הישנה מ7/9/10 ל29/8/10 בכדי שיוכלו להחשיב את את היומיים האחרונים של החודש ה8/10 כחודש חינם כך שבפועל יצא שקיבלתי 3 חודשים חינם ולא 4 חודשים.
תודה לכם אתם עושים עבודת קודש!
יש בידי את כל המסמכים המאשרים את המקרה אם יש צורך בהם בבקשה תגידו לי איך ניתן לשלוח אליכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|