פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מופקעת לאחר סיום חוזה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי מנוי בתוכנית באנדל(ספק+תשתית)Mb 2.5 לאינטרנט למשך שנה.
עם בזק בנלאומי(ספקית אינטרנט) ובזק(תשתית) כ110 ש"ח לחודש ביחד

לאחר סיום המנוי, לא הודיעו לי החברות על סיום התוכנית וכל חברה גבתה
סכום שאינו ריאלי בשוק (בזק בנלאומי כ80 ש"ח פי 4 ממחיר בשוק)
מצב זה נמשך מספר חודשים עד שהפסקתי את ההתקשרות .
נראה שהחברות מנצלות את המצב שלאחר סיום חוזה כדי "לדפוק קופה"
ולגבות כל מחיר שעולה על דעתם בתואנת "זה המחיר כשאינך בתוכנית מנוי
(פי 4?פי3?)
היה מקום לבקש את רשותנו למחירים החדשים משתי החברות.
אני פנסיונר ונכה המתקיים מקצבה.
צר לי שהחברות הגדולות מנצלות
את כוחן על מנת לגבות מחירים מופקעים מלקוחות
כמי שחלק ממשפחתו עדיין מחוברים לבזק בנלאומי צר לי על כך ובהחלט נשקול שנית כל התקשרות עתידית עם החברה.

קשת יחיאל

עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על גביית יתר במשך 4-5 חודשים. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה