פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור טלפונית לחבילת גלישה בהטעייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.11.10 פנה אליי טלפונית נציג בזק בינלאומי ,ולא הזדהה כנציג בזק בינלאומי ,והציע לי להגדיל את מהירות הגלישה שלי ל12 . אמרתי שאני כבר גולשת על 12 ואמר שעוד יותר טוב והוא רוצה לוודא פרטי כרטיס אשראי וכו' , כל השיחה נעשתה בזמן שהייתי בעבודה ובלחץ רב, הנציג אמר שהוא מטעם הוט שאיתם אני קשורה בקשרי תשתית, וכך שלא חשדתי בכלום . בתחילת צדמבר קיבלתי מכתב מבזק בינלאומי שהתאריך עליו היה 17.11.10 ובו צוינו פרטי העיסקה אליה חוברתי + שם משתמש וכו' וכן שתוך 14 יום מתחילת העיסקה אפשר לבטל. באותו יום שקיבלתי את המכתב בדואר התקשרתי מידית לבזק בינלאומי והסברתי שאני לא גולשת דרך בזק בינלאומי ומעולם לא נכנסתי לשם משתמש זה ואפשר לבדוק זאת ואכן זה נבדק ושהוטעיתי בטלפון ,כי אם הייתי יודעת שאני מדברת עם נציג בזק בינלאומי הייתי ישר אומרת לו שאני גולשת דרך 012 ולא דרכם. הנציג התעקש ואמר שעברו 14 יום ואין אפשרות לבטל את העיסקה ואני מחויבת עד סופה. למרות שהמכתב הגיע אחרי ה 14 יום ולמרות אני לא משתמשת במנוי זה אני קשורה עם בזק בינלאומי בחבילת לשיחות לחו"ל בלבד ומכאן שפרטי הכרטיס שלי מצויים בחברה.
הטעייה סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה