פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול של חבילת PREMIUM שלא התבקשה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
לפני כמספר שבועות שדרגתי את חיבור האינטרנט שלי ל - MB 10, בשיחה עם הנציג של בזק בינלאומי הוסבר לי על השדרוג והסכמתי לכך.
לאחר מספר ימים קיבלתי מייל, כי בנוסף לשדרוג קיבלתי גם את השירות "שרות תמיכה PREMIUM " והתשלום עליו 9.89 ₪ תשלום חודשי.
התקשרתי לשרות של בזק בינלאומי והסברתי לנציג כי לא ביקשתי את השרות הנ"ל (שרות תמיכה PREMIUM) ואני לא מעוניינת בשרות הזה וכי יבטלו אותו, הנציג הסביר לי כי אני הסכמתי לכך ולא ניתן לבטל זאת (התחייבות לשנתיים).
לאחר כשבוע לערך קיבלתי תשובה שוב כי ההקלטה של השיחה נבדקה וכי בשיחה הוסבר לי ואני הסכמתי לכך ואין שום אפשרות לבטל זאת.

ברצוני לציין כי אני לא הסכמתי לכך, אין לי צורך בשרות הזה, אני עובדת בתחום הזה ויש לי מספיק ניסיון וידע, כך שאיני צריכה שרות תמיכה מיוחד. יתכן כי לא הבנתי את דברי הנציג בשיחה הראשונה אבל זו לא צריכה להיות עילה לקשור אותי בשרות שלא דרשתי, איני זקוקה לו ולגרום לי להרגיש שקרנית או תחמנית. (בייחוד שאני מתקשרת לבטל את השרות הנ"ל, מרגע שנודע לי על כך ולא לאחר זמן ממושך).

אני דורשת לבטל את השרות הנ"ל ולא לחייב אותי על התוספת עבורו.
כספי סוג הנזק :
ביטול חבילת PREMIUM פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה