פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מנתקים אותי למרות בקשות נשנות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.12.10 ביליתי שעתיים בטלפונים וטרטורים מנציג לנציג בלתי פוסקים בבקשה להתנתק משירות אינטרנט של בזק בינלאומי. אין לי התחייבות כבר חצי שנה ועברתי לחברת אינטרנט אחרת. באותו היום עד שהעבירו אותי לנציג שמטפל בניתוק, הוא לא רצה לנתק אותי וניסה לשכנע להישאר. אין לי טעם להישאר כי כבר חתמתי עם חברה אחרת וכבר התחלתי לשלם. הוא העביר אותי לנציג אחר והשני למישהו שלישי. בין כל העברה חיכיתי על הקו כ20-30 דקות. עד שלבסוף הגעתי למישהו שאמר שזהו הוא מנתק את 2 הקווים שברשותי. הוא אמר שאני אשלם בחודש הבא ואחריו על החודשים שכבר עברו וזהו, בוודאות, הקווים מנותקים. נשמתי לרווחה שכל זה כבר מאחורי. אבל מה! היום קיבלתי הודעה במשיבון בטלפון נייד שלי מנציגה של בזק בינלאומי שהיא קיבלה פניה על כך שאני רוצה להתנתק והיא רוצה לדעת מה היא יכולה לעשות למעני על מנת שנשאר. מיד התקשרתי לבזק בינלאומי אחרי המתנה ארוכה ענו לי ואמרו שאכן אני עדיין מחוברת. אף אחד לא ניתק אותי ושיחזרו אליי בנושא. אני על סף התמוטטות. אני לא מאמינה להם שינתקו אותי ולא יודעת מה כבר לעשות. בזבזתי כל כך הרבה זמן ועצבים על השיחות איתם. אני פשוט רוצה את זכותי להתנתק מחברה ולא לשלם פעמיים!!!
עלבון, כספי, סוג הנזק :
שינתקו כבר, שלא יחייבו על הזמן שעבר, פיצוי כספי על עגמת נפש ובזבוז זמן. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה