פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים - ובסוף הוצאה לפועל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני התחברתי למבצע טלויזיה. 120 שח לחודש 36 חודשים לאינטרנת וטלויזיה lcd 32 אינץ.

אחרי שנה, עברתי דירה והייתי צריך לשנות תשתית מבזק להוט. התקשרתי לבזק בינלאומי לעדכן אותם, הנציגה אמרה שהיה לא רואה את החיובים של השנה האחרונה (אפילו שיש לי הוחחות בכרטיס אשראי). ואמרה "לא חשוב...זכיתה. ומאז התחילו לחייב אותי פעמיים (240 שח בחודש

אחרי שפניתי אליהם מספר פעמים, בהם בכל פעם אמרו סליחה על התעות, וזיכו אותי, הם המשיכו לחייב אותי פעמים...ולזכות במשך שנה נוספת.(עד עכשיו דיברתי בערך 20 שעות בטלפון ...)

עד שיום אחד דיברתי עם בחורה בשם שני, שאמרה לי שוב פעם סליחה.ושהיא בחירה והיא תסדר את הכל וכמה שהם מצטערים....אפילו רצתה לתת לי דקות חינם לחו ל על כל הבלגן. החליטה הדרך היחידה להפסיק את החיובים (בגלל בעייה תכנית שלא נותנת לעבור תשתית במבצע שלי...היה לבטל את החיובים בכרטיס. והיא תחזור אלי בכתב (כי כבר לא האמנתי להם) ונמשיך את שער החיובים שנשארו בחוזה.כמובן היא לא חזרה אליי עם הסדר.

יום חמישי קיבלתי טלפון מאורך דין שיש לי הוצאה לפועל בסכום של מעל 4500 שח. הם תוענים שביתלו לי את החוזה בשל אי תשלום.

אחרי שהסברתי לו את הסיפור, הוא ראה את הפניות שלי , הוא הבין שיש פה טעות (מקרה חריג הוה קורה לזה) וביקש ליצור קשר איתם ביום ראשון ולחזור אליו שלא יןצי את התיק לפועל.

התקשרתי יום ראשון ודיברתי עם בחור בשם איתי, שבדק עם "בחיר" וחזר לקו שהוא מתנצל על מה שקרה בשם החברה. הוא ציין אבל שרק מחלקת הפיננסית יחולה לסדר את זה, ולהיתקשר שוב ב9..
דיברתי עם נבין המחלקה הפיננסית, שפתאום האשימה אותי, ואמרה שהם מוחנים לבתל את רוב החוב, עם יחזור להיות לקוח שלהם.(הם תוענים שמאוקטובר אני מנותק אבל אני לא...) בגלל שאני עדיין מחוייב בגלל תשלומי הטלוויזיה, אני לא מעוניין להיתנתק גם ככה. (המבצה זה כמו שלם על טלויזה 120 שח ל36 חודשים וכבל אינטרנת חינם 3 שנים).

אז היא אמרה " אבל אתה צריך לשלם לעורך דין את החלק שלא בחוב". אמרתי לה איך שאני ישלם על תעויות שלכם???

עכשיו אני עומד מול עורך דין שמאיים לעכל לי את חשבון הבנק על תעות שלהם. שחזרתי אליו עם עדכון (שהוה ביקש) הוא אפילו לא רצה לדבר איתי ודיברתי עם משהי אחרת....(כמובן אני סתפ משפר שמנסים להוציה מימנו כסף)

לא האמנתי מה שהיה אמרה בחיים לא ראיתי דבר כזה. איך אני יוצא מהסיות?? שירות כזה בחיים לא ראיתי. בבקשה עזרה.








כספי סוג הנזק :
שיעזבו אותי בשקט and to finish my contract with out double charges and unjustifed lawyer fees פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה