פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שלא מסתיימת !! ושירות גרוע !!! נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הסתיימה התוכנית הישנה של האינטרנט,מאחר וכך ,הצטרפתי לתוכנית חדשה ב26.11.2010 טלפונית כאשר פרטי העסקה לא נשלחים אליי , נציג השרות שכנע אותי להצטרף לרשת הNGN ,בנוסף רציתי להוסיף לרשת שלי את שירות "מורשת" שמסנן תוכן לא רצוי , לאחר שסגרתי עם הנציג שירות התחיל סיוט שנמשך עד לרגעים אלה .
במשך השבועיים הראשונים התקשרתי כ3 פעמים במהלכם נאמר לי כי הכל תקין וזה המהירות שצריכה להיות.
לאחר השבועיים האלה שכבר הגיעו מים עד נפש והמהירות הייתה איטית בטח ובטח לא ה10 מגה שהובטח לי התקשרתי שוב שם נאמר לי ,שיש תקלה ברשת המורשת ושהיא תטופל נתנו לי שם משתמש וסיסמא זמניים שבינתיים אני יגלוש בלי רשת המורשת ובנוסף נציג שירות הלקוחות נתן לי חצי חודש חינם .
אם חשבתם שהסיוט נגמר ויטפלו בבעיה ,טעות בידכם הסיוט רק התחיל.
למחרת לא טרחו לחזור אליי כדי להודיע לי אם זה הסתדר ועוד יותר מכך הקוד מסתבר משתנה לאחר יום ועל זה הם לא טרחו לעדכן אותי ,דבר זה יצר מתח בבית שכן אני היחיד שיודע להתעסק בנושא האינטרנט , יומיים לא היה בבית אינטרנט .
כאשר חזרתי , התקשרתי ואז טרחו לומר לי שאכן זה משתנה ושהם מצטערים אך זה לא עזר, העוגמת נפש כבר קרתה ועדיין לא תוקנה .
רק למחרת חזרו אליי והודיעו לי שטיפלו בזה ונתנו לי זיכוי על חודש שלם בסה"כ 99 ₪, בקשתי מהנציג שרות שישלח לי הודעה עם מספר אסמכתא כמובן שהוא הבטיח שישלח וכמובן שהוא שיקר ולא שלח .
אם חשבתם שכאן זה הסתיים טעות בידכם שוב ,יום שלישי בשבוע שוב תקלה במהירות ,שוב האינטרנט איטי שוב טלפונים , שוב אני מחכה כ20 דקות עד שעונים ועוד ש45-90 דקות שיחה שוב עוגמת נפש , וכך מצאתי את עצמי יום חמישי מטלפן , מוצאי שבת מטלפן, ושוב מבטיחים שיחזרו אליי , שנציג שירות יחזור אליי ,שיטפלו בבעיה וכלום ,לא חוזרים ממש גועל נפש של שירות .
היום כבר יום ראשון 26.12.2010 ושוב התקלה לא הסתדרה ,שוב הם עושים את אותם בדיקות שוב חצי שעה עד שעונים לשיחה, שוב מתייחסים זבל(מחכה למנהלת שתואיל בטובה להתייחס אליי כחצי שעה ,לאחר מכן ניתקתי ולא טרחו לחזור אלי) ושוב לא מתקנים את הבעיות .
אני דורש בתוקף שאם הם לא יכולים לספק לי את השירות של מורשת שישחררו אותי מהסבל הנורא הזה, בשביל זה יש חברה כמו רימון שכנראה יותר איכותית מהם, 12 שנה אני אצלם בחברה והחודש הזה עברו כל גבול ,ממש זלזול מתמשך בי בכל הדרכים והצורות ורק מתח ועצבים הם יצרו בביתי ,אני באמת לא יודע מה יגרום לי להישאר אצלם .
רק שייגמר הסיוט הזה ,חבל שחודש מעכיר על 12 שנה !!

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי ראוי לכל הסבל והטלפונים והזמן שבוזבז . פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה