פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לפי הצורך, הפרת הסכם והתעלמות חוזרת ונשנית נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הפניה מנוסחת כמכתב לבית העסק, בצירוף פרטי ההתקשרות. בית העסק מחייב אותי במחיר שונה מהמסוכם ומתעלם בשיטטיות מנסיונותי למצוא פתרון לחוסר התאימות.
---
לכבוד
מחלקת שירות לקוחות,
בזק בין לאומי,
פקס' 03-9285014
http://contact3.bezeqint.net/form.html

בתאריך 15.11.10 פניתי אליכם דרך קישור באתר כמה זה
http://www.kamaze.co.il/בזק0תשתית-אינטרנט.aspx
ודיברתי בטלפון עם נציג מכירות בשם שרון בטלפונים 050-7841490 ו- 074-7034611. סיכמנו את התנאים מול בזק ובהצעת הנציג גם מול בזק בין-לאומי. בקצרה הוצע לי לקבל את שירותי התשתית במחיר שמצוין באתר ואת הספק במחיר מבצע (17 שח לחודש) למשך כל התקופה של התחייבות שהיא שנתיים ולקבל נתב ASUS וקרדיט לSKYPE PHONE של חצי שעה לחודש. אני קבלתי את התנאים שנראו אטרקטיביים בעיני וכך סוכם.

בתאריך מאוחר יותר, כשבועיים לאחר מכן, קבלתי נתב של DLink (שונה מהמסוכם) והסכם שמפרט את התנאים מול בזק (התשתית).הנתב הזה של בזק בין לאומי ידוע כפחות מוצלח ואכן אני חווה התנתקויות על בסיס שבועי אבל זה לא העניין.
כעבור תקופה קצרה נוספת קבלתי את פירוט התשלום מול בזק בין-לאומי.
מייד פניתי שוב ושוב לנציג להלן שהפך פתאום ללא זמין .פניתי למחרת ל*3014 בבקשה לברר ולסדר את עניין המחיר - הפרש של מאות שקלים לאורך זמן.
לאחר נסיונות התקשרות רבים סוכם לבסוף ב 7.12.10 שהנושא יבדק והקבל את מה שסוכם, בתנאי שכך מופיע בשחזור השיחה תהליך שאורך כשבועיים;מספר פניה 36284612.
עברו כבר מעל שבועיים ועדיין ללא תשובה. פניתי שוב מאז מספר רב של פעמים וכלום, לא מילה ולא נעלים - שירות גרוע, הבטחות עד השמיים אבל ללא כיסוי.

מאחר ואני מרגיש שרומיתי על ידיכם, ולא קבלתי יחס סביר, אני מבקש לפתור את העניין מיידית או לנתק את השירות עמכם - בזק בין לאומי - ולהשאר מול בזק כתשתית בתנאי ההתחייבות מולם. יש לי (כמו שציינתי כבר בפעם הראשונה) ספק אחר עם נסיון טוב יותר, מחיר הוגן וחשוב מהכל מילה. ברור אך אציין זאת בפירוש, שמאחר ואתם פירקתם את תנאי החוזה הניתוק הינו ללא קנסות.

CC
http://www.tluna.co.il/


אורן נחושתן,
בן גוריון 265,
רמת גן
0545613352
בזבוז זמן, יחס מעליב סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה