בזמן עסקם וחיבור עם בזק ביננלאומי (פחות מחצי שנה) יותר מחודשים טלפון ואינטרנט לא עובד |
נושא התלונה: |
רודמן אלכסנדר |
שם/כינוי: |
יום שני 14 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בזמן עסקם וחיבור עם בזק בינלאומי - 014(פחות מחצי שנה) יותר מחודשים טלפון ואינטרנט לא עובד וחיברה בזק בינלאומי לא נותנת שירות, לא עונה לבקשות ולא מתקנת תקשורת
מהתחלה שהתחברתי לאינטרנט וטלפון דרך בזק בינלאומי (014) -טלפון לא עבד 5-שבועות. על כמעת 20 צלצולים פעמים לחברה היא סיפרה 1000 ההסברים ורק שאני רציתי להתנתק מהם עשו קשר פחות או יותר טוב.
עכשיו כבר יותר משבועיים טלפון ואינטרנט , שאנחנו או לנו רצינו להתקשר, תמיד לא עבדו.
4 פעמים התקשרנו לשירות טכני ודיברתי אם נציגים: שימי, ארתור ומושה של החברה בזק בינלאומי (פניות מס' 37644960, 3762904 ו-3769885) אבל לא שגיב (מנהל עבודה), לא אלי (מנהל עבודה) לא התקשרו תוך 24 שעות עלי.
אני רצה לעבור לחברה אחרת אם בזק בינלאומי - 014 לא נותן שרות לפי הסכם
בגלל שאצל אישתי מחלה אונקולוגי, חודשים לפני שברה רגל שמול והורים של האישית זקנים ואצל אבה שלה הייה פעמים התקפת-לב והצנתור לב. טלפון מאוד, מאוד חשוב לנו 24 שעות בגלל שזה קשור לחיים להוא ולנו!!!
אני מבקש עזרה .
במקביל אני חייב לפנות לעורך דין.
תודה מראש
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
1-פיצוים. 2-סדור של התיקשורת או עברת לחיברת אחרת ללא כנס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|