פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזמן עסקם וחיבור עם בזק ביננלאומי (פחות מחצי שנה) יותר מחודשים טלפון ואינטרנט לא עובד נושא התלונה:
רודמן אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בזמן עסקם וחיבור עם בזק בינלאומי - 014(פחות מחצי שנה) יותר מחודשים טלפון ואינטרנט לא עובד וחיברה בזק בינלאומי לא נותנת שירות, לא עונה לבקשות ולא מתקנת תקשורת
מהתחלה שהתחברתי לאינטרנט וטלפון דרך בזק בינלאומי (014) -טלפון לא עבד 5-שבועות. על כמעת 20 צלצולים פעמים לחברה היא סיפרה 1000 ההסברים ורק שאני רציתי להתנתק מהם עשו קשר פחות או יותר טוב.
עכשיו כבר יותר משבועיים טלפון ואינטרנט , שאנחנו או לנו רצינו להתקשר, תמיד לא עבדו.
4 פעמים התקשרנו לשירות טכני ודיברתי אם נציגים: שימי, ארתור ומושה של החברה בזק בינלאומי (פניות מס' 37644960, 3762904 ו-3769885) אבל לא שגיב (מנהל עבודה), לא אלי (מנהל עבודה) לא התקשרו תוך 24 שעות עלי.
אני רצה לעבור לחברה אחרת אם בזק בינלאומי - 014 לא נותן שרות לפי הסכם
בגלל שאצל אישתי מחלה אונקולוגי, חודשים לפני שברה רגל שמול והורים של האישית זקנים ואצל אבה שלה הייה פעמים התקפת-לב והצנתור לב. טלפון מאוד, מאוד חשוב לנו 24 שעות בגלל שזה קשור לחיים להוא ולנו!!!
אני מבקש עזרה .
במקביל אני חייב לפנות לעורך דין.
תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
1-פיצוים. 2-סדור של התיקשורת או עברת לחיברת אחרת ללא כנס פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה