פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב כספי לאחר ניתוק עקב מעבר דירה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 2005 ניתקתי את הכבלים+בזק בינלאומי עקב מעבר דירה,
הכבלים הפסיקו לחייב את הכרטיס ואילו בזק בילאומי המשיכו לחייב את הכרטיס עד אוגוסט 2005,
פניתי לבזק בינלאומי ואמרתי להם שאני לא מחוברת ממרץ,
וכנראה היתה טעות והם לא עודכנו,
נכון לעכשיו הטיפול הוא רק ע"י עורך הדין של בזק בינלאומי, התקשרתי ודיברתי עם נציגה מטעמו שביקשה שאשלח אליה את טפסי הניתוק על מנת שתוכל להעביר אותם לבזק בינלאומי, כרגע דיברתי איתה ותשובתה היא שאין מה לעשות ואני צריכה לשלם את הסכום וזה אחרי שדיברה עם נציג ממחלקת שירות של בזק בינלאומי,
אין סיבה שאני ישלם עבור טעויות של נציגי בזק בינלאומי או של הכבלים ולכן אני מבקשת לבדוק את התלונה. ולסגור את החיוב שנעשה עבור אי שימוש באינטרנט בתקופה זו.
תודה
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב כי לא היה שימוש במנוי כי המנוי בוטל עקב פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
ראשית נציין כי שוחחנו עם הלקוחה והיא טופלה לשביעות רצונה המלאה. גב' מרימפולסקי הייתה מנויה לאינטרנט בכבלים ועקב מעבר דירה ביקשה מן הכבלים להתנתק, אך לא עידכנה את בזק בינלאומי אודות השינוי. בזק בינלאומי שלחה מכתבים לבית הלקוחה אודות החוב שהצטבר וזאת מבלי ידיעתה כי זו עברה דירה.
מרגע שנודע לנו אודות המקרה, יצרה בזק בינלאומי קשר עם הלקוחה וקיזזה לה את החוב האמור לשביעות רצונה המלאה.
תגובה:
ראו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה