פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי מתמשך ללא מתן שירות בעבורו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי גיליתי שאני משלמת כפול לספקי אינטרנט. אני עברתי לנטוויזן לפני כשנתיים,ורק לפני חודש גיליתי שכל הזמן הזה אני ממשיכה לשלם לבזק בינלאומי. פניתי לבזק בינלאומי, נאמר לי מהם שאכן זה נכון אך אין מה לעשות בענין ולא אקבל את כספי חזרה. גם כשפניתי אליהם באותו זמן הם לא ביטלו לי את המנוי, רק לאחר כשבועיים שהתקשרתי שוב לוודא שהמנוי בוטל רק אז הם ביטלו את המנוי.
במשך כשנתיים שילמתי להם דמי מנוי חודשיים,בערך כ 60 ש"ח לחודש ללא קבלת שום שירות בעבורו.
אני מודה כי טעותי היא בתמימותי שלא מספיק הבנתי את המושגים של ספק ,תשתית וכו, והתבלבלתי מהחיבור בין בזק לבזק בינלאומי, ולא הבנתי שאלה חברות שונות ומושגים שונים.
נראה לי כי מן הראוי חברה שמכבדת את עצמה מגלה שהיא עשתה טעות ומפצה את הלקוח. אך הם לא מוכנים להשיב את כספי,
אני צריכה את עזרתכם...
תודה רבה מראש.!!
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה