פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש ספטמבר 2010 ,מיד עם סיום ההתחייבות יצרתי קשר עם בזק בינלאומי לצורך ניתוק משרות האינטרנט.
במעמד השיחה נאמר לי כי ישנו חוב בגין החודשים יולי ואוגוסט ולכן לא ניתן לנתק את המנוי,בשל כך שילמתי את כל יתרת החוב שעמדה על סך של כ 240ש"ח ובכך נותקתי מהשרות,
במהלך מרץ 2011 (כ 8 חודשים לאחר הניתוק) פנתה אלי נציגה של משרד עורכי הדין נאמן זקן ושות ונאמר לי על ידה שעלי לשלם חוב לבזק בינלאומי על סך של כ221 ₪ ,כשעניתי לה כי החוב שולם במעמד הניתוק נאמר לי על ידה כי מדובר על חוב אשר לא שולם בגין אפריל 2010.
חוב אשר לטענתה הספיק לצבור ריבית,הצמדה ושכר טרחת עורך דין.
יש לציין כי בעקבות מעבר על תדפיס כרטיס האשראי ניתן לראות כי אכן לא היה תשלום לבזק בינלאומי בגין החודש הנתון אך מיד לאחר מיכן במהלך חודש מאי ישנו חיוב כפול על סך 160 ₪
אשר כולל בתוכו גם את חודש אפריל ,מה שמביא לידי ביטוי את העובדה כי כל התשלומים לבזק בינלאומי שולמו.
אינני מבין את מהות העברה לטיפול משרד עורכי דין עוד לפני שבכלל פנו אלי מהחברה לצורך בירור הנושא מה גם שלא סביר שחוב אשר כביכול עומד על 80 ₪ בגין חודש אחד יקפוץ תוך מספר חודשים לסכום הגבוה פי 3 מהחוב המקורי מה גם שהפנייה אלי התבצעה 8 חודשים לאחר הניתוק מהשרות ועוד לאחר שיחה עם נציג שרות במעמד הניתוק בה הובהר מעל לכל ספק כי כל התשלומים שנותרו אכן שולמו במעמד הניתוק מהשרות.
אבקשכם לטפל בנושא בדחיפות לרבות סגירת התיק אצל עורך הדין ובכך למנוע ממני עוגמת נפש וטרטורים מיותרים.
בברכה
כספי סוג הנזק :
סגירת התיק אצל עורך הדין ופיצוי בגין עוגמת נפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה