פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת חשבוניות, אי הודעה על חידוש חבילה, תשלום ריק במשך 8 חודשים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה של בזק בינלאומי מאז שנת 2003. במשך כל השנים הם ידעו את כתובתי, מס הטלפון שלי (התקשרו כדי להציע לי חבילות חדשות), אבל בשנה האחרונה כשהיה צריך להודיע לי על חידוש החבילה או על המשך תשלום לאחר שניתקתי את קו האינטרנט שלי, פתאום כל ההודעות נמצאות רק בתיבת המייל שהם פתחו לי, ומעולם לא ידעתי על קיומה, ובטח שאף מייל לא נקרא בה.
עזבתי את הדירה השכורה שלי לפני 8 חודשים, ועכשיו אפילו לא נותנים לי לדבר עם בכיר.
מאחר שאני משלמת תעריף "מועדף" -יקר ביותר, יוצא שכבר 8 חודשים אני משלמת לשווא.
בנוסף, המנוי רשום על שם בעלי אך התשלום הוא מכרטיס האשראי שלי, לכן היה קשה לעקוב אחר התשלומים.
נציגת השירות סירבה גם לנתק אותי עכשיו ללא התרעה של 30 יום.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי, שיחה עם בכיר בחברה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה