פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מענה לאי חיבור לאינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
החלפתי תשתית אינטרנט לפני שבוע ועל מנת להתחבר אני צריכה לעדכן את הספק (בזק בינלאומי). על מנת ששירות הלקוחות יעדכנו את התשתית צריך לתת את 4 ספרות האחרונות של אמצעי התשלום אשר אינו נמצא ברשותי מכיוון שנגנב... הנציגה אינה מוכנה לעדכן אמצעי תשלום חדש ולתת לי סיסמא ולעדכן את התשתית ולכן אני בר שבוע בלי אינטרנט.... נאמר לי אתמול כי מהל יחזור אליי תוך 24 שעות אך גם זה לא קרה...
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה