פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות שהובטח לנו קו אינטרנט במהירות 10 מגה אנחנו מחוברים ל-2.5 מגה בלבד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

מזה חצי שנה אנחנו בקשר עם טכנאי האינטרנט של בזק
הגדלנו את נפח קו האינטרנט שלנו לאחר פניית בזק אלינו לשדרג
לנו את הקו מ-2.5 ל-10 מגה והפיכת הקו לקו NGN .

מאותו יום בו סגרנו את העסקה אנחנו מטורטרים ולא מקבלים
את המובטח לנו. עלינו לציין שבעקבות העסקה התחברנו ל-VOD
וגם כאן נגרם לנו נזק כי פחות מ-10 מגה אין אפשרות לראות ב-VOD

במשך חצי השנה יש לנו הרגשה שאנחנו עובדים בבזק הפסדנו ימים
רבים של עבודה בה חיכנו בבית לבואם של הטכנאים של בזק וכמובן
לאחר מכן היינו צריכים לחכות לטכנאי YES כי הקו ל-VOD לא עבד.
במשך תקופה זו כל התשתית בביתנו נבדקה שוב ושוב ונמצאה תקינה. עלי לציין
כי עובדה זו הייתה ידועה כבר מהתחלה אך כל פעם הגיע צוות אחר והתחיל
בבדיקה מחדש. בסופו של דבר הגיעו למסקנה כי התשתית של בזק זקוקה
לתיקון ושוב שבועות שלמים של תיקונים וניתוקים עד שלפני שלושה שבועות
היינו בטוחים שהפרשה הסתיימה נאמר לנו שנעשתה עבודה יסודית בתשתית
ברחוב שלנו רחוב הפרחים 55 כרמיאל ומעתה הכול יהיה בסדר.

לצערי במשך שלושת השבועות האחרונים יש לנו שוב ניתוקים במיוחד בימי שישי
מהצהרים ועד הערב וחוזר חלילה. השבוע כבר הורידו לנו את הקו ל-2.5 מגה

מה קורה? עד מתי יתעללו בנו? אבקש את התערבותכם ועזרתכם.


משפ. גייניס
כרמיאל , הפרחים 55

כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה