פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נציג לא נכון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט ברביעי בבוקר והתקשרתי לבזק. לאחר שביליתי מעל שעה עם הנציג הוא אמר שיש בעיה עם הרפיטר ושעלי להחליפו. הגעתי לבזק סטור בשעות הערב והחלפתי את הרפיטר בן ה-3 חודשים. כאשר התקשרתי לבזק לאחר שחיברתי אותו, שוב ביליתי עם הנציג מעל שעה וחצי בניסיונות שונים להתחבר. שאלתי אותו מה הם שעות הפעילות, תשובתו הייתה -24 שעות. בסוף השיחה לא הצלחתי להתחבר וטכנאי ישלח לביתי רק בראשון. כאשר התקשרתי שנית לשירות בשעה 21:05 נשמעה הודעה שטכנאי יגיע אלי בראשון אך המוקד סגור כרגע. לאן נעלם השירות של 24 שעות? ולמה עלי להמתין 5 ימים לטכנאי? בייחוד שאני סטודנטית ועלי להגיש עבודות שונות דרך המייל שלי?

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה