|
|
|
|
|
|
שירות נציג לא נכון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט ברביעי בבוקר והתקשרתי לבזק. לאחר שביליתי מעל שעה עם הנציג הוא אמר שיש בעיה עם הרפיטר ושעלי להחליפו. הגעתי לבזק סטור בשעות הערב והחלפתי את הרפיטר בן ה-3 חודשים. כאשר התקשרתי לבזק לאחר שחיברתי אותו, שוב ביליתי עם הנציג מעל שעה וחצי בניסיונות שונים להתחבר. שאלתי אותו מה הם שעות הפעילות, תשובתו הייתה -24 שעות. בסוף השיחה לא הצלחתי להתחבר וטכנאי ישלח לביתי רק בראשון. כאשר התקשרתי שנית לשירות בשעה 21:05 נשמעה הודעה שטכנאי יגיע אלי בראשון אך המוקד סגור כרגע. לאן נעלם השירות של 24 שעות? ולמה עלי להמתין 5 ימים לטכנאי? בייחוד שאני סטודנטית ועלי להגיש עבודות שונות דרך המייל שלי?
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|