פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא כובדהבקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק מהשירות לאחר תום תקופת ההתחייבות ומבצע באנדל של חברת הוט, לאחר שקיבלתי מהם שירות במשך 3 שנים. מעולם לא היו בעיות מיוחדות מצד בזק בינלאומי, תמיד טופלתי במלוא הרצינות וביחס הולם.
כשבועיים לפני שהמבצע+ההתחייבות עמדו להסתיים, ביקשתי לבדוק כיצד עלי לפעול במידה ואני רוצה להתנתק מהשירות. השיחה בוצעה בתאריך ה- 12/04/11, כשהמבצע צפוי להסתיים ב- 22/04/11. הנציגה הסבירה לי לשעלי להתקשר במועד קרוב יותר למועד הניתוק. בכל מקרה ביקשתי שתציין שאני מעוניין להתנתק מיד לאחר גמר המבצע וההתחיבות. התקשרתי שוב בתאריך ה- 21/04/11, יום לפני תום ההתחיבות בפועל, ושוב ביקשתי לא להמשיך את המבצע ושאני רוצה להתנתק. הנציגה ביקשר שאתקשר למחרת. התקשרתי למחרת.
הפעם הם אמרו שזה יקח כרבע שעה עד שהבקשה תיקלט.
בתאריך ה- 27/04/11 החזרתי את המודם לחברת הוט. רציתי לודא שהבקשה שלי נקלטה בשתי החברות, בזק בינלאומי והוט. מהוט נמסר שהניתוק בפועל יקח עוד כמה ימים, מבזק בינלאומי נמסר שהם קיבלו את הבקשה לפני מס' ימים.
בתאריך ה- 10/06/11 גילתי שאני ממשיך להיות מחויב ע"י בזק בינלאומי. הם מצידם טענו שאני עדיין מוגדר כלקוח פעיל ושאני לא נותקתי מעולם. הופתעתי. נסיתי להסביר שיש כאן טעות, ושגם אם אני ארצה לקבל מהם את השירות, אני לא יכול כיוון שכבר החזרתי את המודם לפני כחודשיים. העבירו אותי מנציג אחד לאחר במשך למעלה משעה, ברובה המתנתי על הקו שנציג אחר יקבל את הפניה שלי, כדי שיוכל להעביר אותה לנציג אחר. עד שלבסוף הועברתי לנציגת קשרי לקוחות. היא אמרה שכבר מאוחר (השעה היתה 18:20), ושאין נציג שיכול לטפל בזה, היא ביקשה פרטים לחזרה. תוך יומיים הבטיחה שיחזרו אלי. עבר שבוע, לא חזרו אלי. פניתי בעצמי למוקד קשרי לקוחות, שם הנציגה אמרה שהיא יכולה לבטל את המנוי, אך לא אהיה זכאי להחזר בגין שירות שלא נוצל. ביקשתי לבדוק את הפניה שלי במועד הקרוב לבקשת הניתוק, היא אמרה שאני אקבל תשובה תוך יום עסקים אחד. עברו עוד 4 ימים, ושוב אני יזמתי את הפניה אליהם. הופנתי לשירות לקוחות, כי בקשרי לקוחות כבר לא מטפלים בלקוחות שנותקו. הפעם נציגת השירות אמרה שהמנוי בוטל ושאני מנותק מתאריך ה- 14/06/11. ושוב נכנסנו לויכוח שאני ביקשתי להתנתק לפני חודשיים. בשלב כלשהו בשיחה ביקשתי מהנציגה שתעביר אותי למישהו בכיר יותר ממנה שינסה לעזור ולמצוא פתרון הולם, היא מצידה אמרה שאין בעיה וניתקה את השיחה. התקשרתי שוב, לאחר המתנה של רבע שעה נוספת על הקו ענה לי נציג אחר, הסברתי לו את הבעיה וביקשתי לשוחח עם נציג בכיר במוקד, אך גם הוא כמו הנציגה הקודמת, פשוט ניתק את השיחה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על החודשים שבהם חוייבתי ולא קיבלתי את השירות. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה