פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר חוסר טיפול ואי חזרה לטלפונים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כ 3 שבועות יש לי בעיות בגלישה באתרים. אני גולשת במהירות של 10 מגה, ובאופן פתאומי החלה בעייה בגלישה - דפי האינטרנט עולים באיטיות או לא עולים בכלל - רק אחרי ריענון הדף הם עולים. לא מדובר באתר אחד אלא בכולם.
דיברתי עם השירות הטכני של בזקבינלאומי אין ספור(!!) פעמים, וכל פעם הם כביכול עשו משהו, אבל אחרי פחות מ 5 דקות הבעיה חזרה.
ביקשתי כמה פעמים לדבר עם מנהל, כי אני לא מוכנה להמשיך לגלוש עם החברה בצורה כזאת, אבל למרות ההבטחות - מנהל מעולם לא חזר אלי.
פניה אחרונה שנפתחה לשיחה עם מנהל - נעשתה ב 12.6.11 והובטח לי שתוך מקסימום 24 שעות הוא יחזור אלי.
לפי החשבון שלי עברו הרבה יותר......
ב 15.6.11 הובטח לי חגיגית על ידי טכנאי בשם שמוליק - שבוודאות מנהל יחזור אלי באופן מיידי.
לא מיידי ולא כלום. אף אחד לא חזר!!
באותו היום פניתי גם לשירות הלקוחות של החברה - בתלונה על השירות הגרוע של המחלקה הטכנית, ואחרי שכמה פעמים סתם העבירו אותי להמתנה בתור, דיברתי עם בחור בשם עידו - שגם הוא הבטיח שהוא פותח תלונה ויחזרו אלי באופן מיידי.
אף אחד לא חוזר, הבעייה ממשיכה, ואני לא מוכנה לגלוש עם חברה שלא יודעת לעמוד בתנאים ולספק גלישה תקינה.
אני גם לא מוכנה לשלם על כל התקופה שלא יכולתי לגלוש כמו שצריך,
חוזה עם חברה מותנה בקבלת שירות - השירות שלהם הוא אחד הגרועים ביותר שניתקלתי (לצערי), ובוודאי שלא מוכנה להמשיך עם חברה שלא יכולה לתת תנאי גלישה בהתאם להתחייבות שלה.

היום 19.6.11 - לאחר שיחה של כמעט שעה(!) עם שירות לקוחות (בחורה בשם ראדה), וסירוב מצידם לטפל בבעיה, ורק רצו להעביר אותי מאחד לשני, הובטח לי שוב - הבטחה חד משמעית, שמנהל מקשרי לקוחות יחזור עלי עד השעה 22.
אני ממש לא מופתעה שאף אחד לא חזר!

כנראה שהם מחזיקים בדעה שאפשר ורצוי לזלזל בלקוחות כמה שרק אפשר.
הם חושבים שאם יש חוזה התחייבות אז רק צד אחד מחוייב והם יכולים לעשות מה שהם רוצים.
אני דורשת בנוסף לפיצוי, התנתקות מיידית. הם אלה שהפירו את החוזה ביננו כאשר הם לא עומדים בתשתית אליהם הם התחייבו.
ולכן אני לא מוכנה לשלם להם יותר. לא אני מפרה את החוזה, הם אלה שהפירו אותו.
כספי סוג הנזק :
חזרה מיידית של מנהל בכיר, סידור הבעיה או התנתקות מחברה מיידית. פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה