פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ביטול עסקה עקבב אי מתן שירות מלא נושא התלונה:
כהן ליאור שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2010 התחברתי לאינטרנט המהיר של בזק בינלאומי עם התחייבות ל12 חודשים, חיבור במהירות 12 מגה ביט.
מחודש ינואר השנה (2011) אני מתלונן על בעיות מהירות כאשר אני משלם על חבילה של 12 מגה ביט ובפועל גולש במהירות של 4 מגה ביט.
לאחר מספר פניות וניסיונות כושלים של נציגים טכניים ותשובות מגוחכות כגון:
"אנחנו אחראים למהירות הגלישה שלך בישראל ולא בחו"ל"
* אינטרנט = רשת בינלאומית
בשיחתי עם נציג אתמול בערב ביקשתי להתנתק מבזק בינלאומי, אולם הנציג הבהיר לי שאצטרך לשלם "קנס יציאה".
אני טענתי שמכיוון שבזק בינלאומי לא עמדו בצד שלהם בהסכם ההתחברות (למרות שלעולם לא נתקלתי או חתמתי על הסכם שכזה) אז הרי שבזק בינלאומי הפר את תנאי החוזה ואין הצדקה לחייב אותי ב"קנס יציאה" הרי שלא ביצעתי אף עבירה.
אני אבהרתי לנציג כי אני אגיע עם הנושא הזה עד לבית המשפט במידת הצורך, מפני שנמאס לי שחברות גדולות מנצלים את תמימותם וחולשתם של הלקוחות.
הנציג ברוב חוצפתו אמר לי שמניסיונו האישי הסיכויים שלי לזכות במשפט שכזה קלושים ואף אפסיים כי בזק בינלאומי חברה עצומה עם הרבה משאבים וכוח, וכי אני סתם אבזבז לא מעט זמן וכסף סביב הנושא.
כצרכן, אני מרגיש מנוצל ובעמדת חולשה מול חברה כל כך גדולה.
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של ההתקשרות שלי עם בזק בינלאומי, זיכוי מלא על מה ששילמתי מתחילת שנת 2011 ופיצוי כספי על הזמן שבזבזת על הנושא ועוגמת הנפש שנגרמה לי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה