פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף לאחר ניתוק נושא התלונה:
שוקרון שמעון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד 24.06.2011
לכבוד
בזק בינלאומי
039285038
תלונות הציבור
מאת: יוסף מלכה
ת.ז.: 058275918
הנדון: חיוב בגין שירותי גלישה , בזמן שאנו לא גולשים אצלכם.
שלום רב
בתאריך 30.05.2010 הודענו על ניתוק הקו אצלכם , בגלל שעברנו לחברת אורנג , מאז אני מקבל חיובים חוזרים ונישנים בכל חודש עבור גלישה אצלכם .
משיחה עם נציג שירות היום נודע לי כי לא כבדו את בקשתי להתנתק אלא הקפיאו את הקו , ואם הקפיאו את הקו על סמך מה החזירו אותו לפעילות ללא ידיעתי בכתב או בשיחה טלפונית. מס פניה המעיד על שיחתי עם נציג השירות הוא: 39023509
אי לכך אני מבקש לקבל החזר כספי על כל התקופה מ30.05.2010 ועד היום מכיוון שאני מחויב על שירות שאני לא צורך.
*העתק נשלח לאתר "תלונה"
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה