פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות שווא וטיפול מתמשך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לבזק ב12.06 בתור לקוחה חדשה המעוניינת להתחבר. הובטח לי ע"י הנציגה התקנה חינם בתור סטודנטית - הבטחת שווא מספר אחת - אמרתי תודה ושאני אחשוב על זה ואשווה מחירים. בהמשך היום התקשרה אליי נציגה "בכירה" והציעה לי מבצע מיוחד שבו אני מקבלת חודש ראשון חינם והוזלת עלויות, אך אמרה שלא מגיע לי התקנה חינם מכיוון שזה רק למי שמתקין תשתית הוט, לאחר שנאמר לי מפורשות שאני אקבל התקנה חינם. בכל מקרה, הסברתי שאני רוצה להיות מחוברת כבר בראשון ליולי כיוון שמנתקים לי את האינטרנט בדירה. הנציגה אמרה אין בעיה, נחבר אותך ב25.06 ועד הראשון יהיה לך אינטרנט, בנוסף כלקוחה חדשה את מקבלת תמיכת פרימיום למשך שנה בחינם ונתנה לי את המספר שלהם, לקחה את כל הפרטים ואמצעי התשלום והבטיחה שתתאם לי התקנה למחרת. הנציגה לא התקשרה, ב28.06 או ב27, התקשרתי אל הנציגה ורעננתי את זכרונה שלא טיפלה בי. היא טענה שרשום לה במחשב שבזק פנו אליי בקשר להתקנה - הכל שקרים. התקשרה לתאם לי התקנת קו אינטרנט, שאותה יכלתי לקבל רק שבוע מאוחר יותר, תיאמו לי אותה ל3.07
הטכנאי הגיע ביום המיועד, לא מקצועי, נעלם לפרקי זמן ארוכים, היה אצלי שעתיים, התקין את הנקודה ואמר שיש בעייה עם הקו ורק למחרת בצהריים יהיה לי אינטרנט. בחמישי ליולי התקשרתי שוב לבזק, גיליתי שתמיכת הפרימיום שהובטחה לי לא מתועדת במחשב ולפי הנציגים אני לא זכאית לה בכלל, ותאמו לי טכנאי שוב ל10.07
כלומר, כבר 10 ימים מעבר לזמן שהובטח לי, אני ללא אינטרנט, לא נהנית מהחודש ראשון חינם שלכאורה הובטח לי, ולא מקבלת את תמיכת הפרימיום שהובטחה לי. ממש מרגישה שאני יותר ממספר אחת..
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי וקבלת תמיכת פרימיום כמו שהובטח פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה