פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע עיסקה טלפונית בניגוד למה שהובטח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.7.2011 פניתי לבזק בינלאומי ,מספר פניה 39130338. שאלתי מדוע אני לא מקבלת חשבוניות ומדוע חשבונות שלי מנופחים-יש לי 2 חשבונות. פקידה בשם אוריה ענתה שבשיחה הטלפונית הסכמתי לקבלת שירותי תמיכה ואנטיוירוס בעלות של 20 ש"ח לכל מנוי. הסברתי שזה לא יכול להיות ובקשתי בדוק את השיחה הטלפונית.הסברתי שלא קבלתי שום מכתב שבו כתוב שהתחייבתי לכך. אוריה ענתה שאקבל תשובה תוך 72 שעות.מאז עברו 8 ימים. לא קבלתי הסבר, תשובה, מכתב. אני מנויה בבזקבינלאומי 12 שנים ואם מזלזלים בי, מוצאים ממני תשלום במרמה, ברצוני להתנתק.
כספי סוג הנזק :
החזר עבור השירות שלא הזמנתי, הפסקת השירות שלא הזמנתי, קבלת מכתבים בדואר ומידה וכל זה בלתי אפשרי-ניתוק שני המנויים. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה