פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא הוגנת בגין שירות שמראש סירבתי לקבלו אפילו בחינם מגזין מפה נושא התלונה:
יחיאל אבינעם שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
בזק בינלאומי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עם התחברותי לבזק בינלאומי נתבקשתי על ידי המוקדנית באם אני רוצה מגזין מפה והשבתי בשלילה נחרצת לא מעוניין השיבה לי המגזין חודשיים בחינם ואחר כך בתשלום עניתי לה כי אני לא רוצה אותו אפילו במתנה לכל החיים והיא השיבה לי חבל כדאי לך עניתי לה שוב כי אני לא מעוניין ומראש שתרשום שאני לא מעוניין.
עם הזמן עברתי לתוכנית אחרת ובאחד החיובים אני רואה חיוב של בזק בינלאומי למרות שאין לי קשר עימם אלא דרך יס ואואווו בשיחה טלפונית הוברר שאני מחוייב אוטומאטי על מגזין מפה השירות שהצמידו לי מעל לשנה מבלי ידיעתי והחיוב גלובלי כשפניתי אליהם הם השיבו לי שאני התעוררתי מאוחר לאחר דין ודברים הסכימו לזכות אותי בשלושה חודשים פניתי למבקר המדינה והם השיבו לי כי בזק חברה פרטית
אני בטוח שאני לא היחידי שבזק מחייבת בשירות שלא רצוי ולא נדרש וכי החיוב נעשה שלא כדין
אני מקווה שמישהו יגיש תביעה ייצוגית נגד בזק ואשמח להיכלל ברשימה
כספי סוג הנזק :
החזר כספים לי ולאחרים פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מדוקדקת ומעמיקה של תלונת הלקוח, עולים מרשומותינו הנתונים הבאים-
א. הרישום לאתר "מפה", נעשה כשנה לאחר התחברותו של הלקוח לשירותי בזק בינלאומי.
ב. הרישום לאתר "מפה" נעשה באמצעות פנייה יזומה של הלקוח דרך אתר הבית של החברה
ג. עם הצטרפותו לשירות, קיבל הלקוח חודש ראשון חינם ונשלח אליו מייל הצטרפות המפרט את השרות והתשלום בגינו
ד. פירוט החשבוניות במלואו מצוי דרך קבע באתר הבית של החברה. זאת ועוד, החיובים מופיעים מידי חודש בפירוטי כרטיס האשראי.
ד. בתאריך 14/07/05 (כשנתיים לאחר הצטרפותו לשירות) התקבלה פנייתו הראשונה של הלקוח לביטול השירות. השירות בוטל באופן מיידי ועימו החיוב שבגינו.
תגובה:
לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה