|
|
|
|
|
|
אי ידיעה בפתרון בעייה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מוקדנית של בזק בינלאומי לא הצליחה לפתור בעייה הכי פשוטה שאירעה למחשב בגלל הפסקת חשמל.
פשוט אם הייתה מפעילה קצת מחשבה במקרה של הפסקת חשמל הייתה פותרת לי את הבעייה במהירות.
פשוט השנה רצה לשנת 2024 ואז זה לא הכניס את המחשב לדפדפן שרציתי להיכנס אליו.
לא ראיתי מימנות מצידה לפתור לי את הבעייה במחשב
חבל
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|