פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכום כסף על ידי ספקית אינטרנט ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
גוטמן גיל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏25 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/07/2008 הצטרפתי כמנוי לחברת בזק בינלאומי לצורך גלישה באינטרנט.
במכתב המצורף של בזק בינלאומי (סעיף 1), רשום כי החבילה אליה הצטרפתי הינה "1.5-adsl- מבצע חודש 1 ו- 13 חינם". אני כלל לא הצטרפתי לחבילה זאת ולא קיבלתי כלל 13 חודשים בחינם בתנאי הגלישה אליהם נרשמתי בתחילה. פעם ראשונה שאני רואה כי קיימת אפשרות להתחבר לגלישה באינטרנט, לשלם על חודש אחד ולקבל 13 חודשים בחינם.

בתאריך 27/10/2009 ביקשתי להפסיק את המנוי שלי לחלוטין עם חברת בזק בינלאומי. זאת עקב המעבר לספק אינטרנט אחר 013.

בתאריך 13/05/2011 ראיתי כי חויבתי על שירותי אינטרנט מתאריך 25/11/2010 (חצי שנה), אף אל פי שהייתי מחובר דרך ספק אחר וכלל לא ביקשתי או הסכמתי להתחבר מחדש לחברת בזק בינלאומי.
עלות הכסף ששילמתי הייתה כ- 360 ₪ עקב הטעות של חברת בזק בינלאומי.

לאחר שליחת מספר מכתבים ודרישה לראות בכתב את אופן גביית הגלישה באינטרנט דרך חברת בזק בינלאומי, נשלח אליי מכתב המצורף להודעה.
במכתב ניתן לראות כי בסעיף 3 היה נציג שהקפיא את המנוי בזמן שדרשתי לבטל את המנוי והבנתי מנציג זה כי המנוי בוטל.
בסעיף 3 ניתן לראות כי נשלח אליי מכתב בתאריך 27/11/2009 בו רשום כי חברת בזק בינלאומי תחבר אותי מחדש כמנוי בתאריך 25/11/2010.
בסעיף 4 רשום כי חוברתי מחדש לאינטרנט בתאריך 25/11/2010.
ברצוני לומר כי כלל לא קיבלתי מכתב לגבי חיבור מחדש לחברת בזק בינלאומי.

צירפתי את ההעתק של המכתב שכביכול נשלח אליי. העתק המכתב נשלח אליי לפני פחות מחודש וצירפתי אותו להודעה.
במכתב זה ניתן לראות כי אין תאריך כמקובל בכל מכתב שנשלח ואפילו לא היה כלל לוגו של החברה, אלה רק פרטיי האישיים, כתובתי, תוכן המכתב וחתימה של סמנכ"ל קשרי לקוחות. ככל הנראה, המכתב נכתב בדיעבד.

חברת בזק בינלאומי ניצלה את תמימותי, על כך שסמכתי על נציג השירות שלה. הייתי בטוח שכאשר אני אומר שברצוני להתנתק מגלישת האינטרנט דרך בזק בינלאומי כבר בתאריך 27/10/2009 וכשראיתי כי החיובים מפסיקים חודש לאחר מיכן, אזי הגעתי לסיום הגלישה דרכם.

לא ייתכן שחברת בזק בינלאומי תתחיל לגבות כסף מחדש על גלישת אינטרנט ללא ידיעת הלקוח. חברה זאת לא ניסתה לצלצל , לשלוח פקס, מייל או שליחת מכתב לגבי גלישה מחודשת דרכם.
ניסיתי לבקש את הקלטת שיחת הטלפון שלי עם הנציג שלהם בעת בקשתי הראשונה לניתוק, אולם לא הצלחתי לקבל זאת.
כספי סוג הנזק :
אני מבקש את הכספים שחברת בזק בינלאומי גבו ממני ללא ידיעתי בזמן שכלל לא גלשתי באינטרנט דרכם. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה