פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעה על התחייבות לראוטר. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשנה הצטרפתי לשירותי האינטרנט של בזק. התוכנית כללה התחייבות לשנה, עד ל19/10/11. כבר בעת ההתקנה התגלו בעיות שונות ולקח מספר ימים עד שהחיבור היה תקין. בחשבון הטלפון הראשון שקיבלנו ממועד ההצטרפות לאינטרנט ראינו כי יש מספר לא מבוטל של הודעות, בניהן הודעה על התחייבות של שנתיים.בנסיון להבין אותן התקשרתי אל המוקד של בזק, הנציגה הסבירה לי את ההודעות ולגבי ההתחייבות של שנתיים היא אמרה כי מדובר בהתחייבות על הראוטר וזה רק לשנה, היא חשבה כי הכפילות נבעה מהבעיות שהיו בעת החיבור דבר שהוביל לכך שכביכול התחברנו פעמיים. היא אמרה כי הדבר יסודר.
לאחר מספר חודשים שמתי לב כי שוב אותה הודעה מופיעה. שוב התקשרתי למוקד אך הפעם נאמר לי כי אכן יש התחייבות על הראוטר לשנתיים (חיוב זיוכי) אך כל עוד אני אשאר לקוחה של בזק ,גם אם זה רק לקו טלפון, אני אקבל את הזיכוי.
לפני כחודש לערך התקשרתי למוקד כדי לוודא שהאינטרנט לא ממשיך אוטומטית והנציג אמר לי להתקשר יום-יומיים לפני מועד הסיום. כך עשיתי, והפלא ופלא! ניתן להתנתק (למרות שהסתיימה החבילה) רק אם משלמים "דמי יציאה" מההתחייבות של הראוטר. הסברתי לנציגה כי לא נאמר לי דבר על כך ושאמרו לי שאני אמשיך לקבל זיכוי, זה לא עזר. דיברתי עם מנהלת שאמרה כי עליי להמשיך את שירותי האינטרנט או לשלם את "דמי יציאה".
אינני מעוניינת באינטרנט ולא מוכנה לשלם על דבר שלא התחייבתי אליו.
אומרים ללקוח שהוא מתחייב לשנה ואז גובים ממנו על התנתקות?!
חבל שהעובדים של בזק לא מוסרים מידע מהימן ללקוח ולא מתואמים בינהם.בזק הפכה בעיני לחברה בילתי אמינה.
אני דורשת ניתוק מידי של האינטרנט מבלי לשלם ולו אגורה שחוקה מדמי היציאה.

מצפה לטיפול יעיל ומהיר
תמר בן עמי
כספי סוג הנזק :
ניתוק מידי מהאינטרנט מבלי להיות מחוייבת בדמי יציאה. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה