פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה במודע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
באוג'2011 חייגתי מספרד דרך כרטיס sim 014 שאותו רכשתי ב 2010 התקבל חשבון לתשלום ע"ס 123.66 היות ואין אמצעי תשלום נשלח אליך עם נחיתתי בארץ התראה לתשלום .תוך שיחות טלפון עם הנוגעים בדבר אחרי תלאות של בירוקרטיה הגעתי סוף סוף והסדרתי את התשלום אך הפניה הייתה בנושא טעות בחשבון חוייבתי בשיחות מיותרות וסוכם על פי פניה 40211475 שאני מקבל החזר בס"כ 32 ש"ח ובפועל הגיע אלי חשבונית לתשלום ס"כ 35.98 ש"ח ובמקביל חוייב חשבוני בתשלום הנ"ל דהיינו שילמתי 123.66+35.98 ונענשתי על זה שפניתי לבירור כאמור אתם צריכים להחזיר לי 35.98 מחשבונית מס 2011300015376 וכמו כן 32ש"ח שמגיע לי מחשבון 123.66 אני מאוד מצטער השרות מתחת לכל בקורת כי אני מדבר עם רובוטים וגם מתעקשים לפתור בעיות בעצמם מחשש לביקורת ולא מאפשרים לדבר עם דרג יותר גבוה שעה שלמה הייתי על הקו עד שהתייאשתי לא יתכן שיחסמו בפני פניה למנהל ןמה גם שבסוף פתרון הקסם את החשבונית הוא לא רואה במסך ואומר אני יפנה אותך למרכזיה
עלבון וזילזול סוג הנזק :
תנו כתובת מדוייקת למי לפנות לפקיד המתאים לפתרון הבעיות ולא להעביר אותי מפקיד לפקיד פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה