פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של בזק בינלאומי בגין שירותי גלישה כאשר אני בכלל לא לקוח של בזק בינלאומי. נושא התלונה:
ונגרוב סלוי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי סלוי ונגרוב ואשמח לקבל את עזרתכם בהתנהלות מול בזק בינלאומי. לפניי כחודשיים היתי בקשר עם חברת בזק לגבי התקנת תשתית בזק ואינטרנט מהיר בביתי ומסרתי לחברת בזק את פרטי האשראי שלי. בסופו של דבר העסקה עם בזק לא יצאה אל הפועל כיוון שבשיחת טלפון נוספת הם שינו את המחיר שאמרו לי לפניי כן ולכן ביטלתי את ההתקשרות עימם עוד ליפניי שהספיקו לשלוח טכנאי להתקין לי את התשתית. להפתעתי קיבלתי החודש חיוב על סך 50 שקלים מבזק בינלאומי בגין גלישה באינטרנט. מיותר לציין שבשום שלב לא דיבר איתי נציג של בזק בינלאומי לפניי כן. כמובן שתשתית האינטרנט שלי היא של הוט והספק הוא "אינטרנט זהב" בדיוק כפי שהיו לפניי כן כיוון שלא עברתי לתשתית של בזק.
בשיחתי עם נציגת השירות היא אישרה שאכן לא היתה גלישה במהלך החודשים האחרונים והיא לא מבינה איך הגיעו פרטי האשראי שלי אליהם אם לא שוחחתי איתם. לאחר שבדקה זאת היא טענה שאכן בזק העבירו את הפרטים שלי אליהם "כביכול באישורי". לאחר שביקשתי לזכות אותי בסכום החיוב כיוון שאיני לקוח שלהם וגם לא רוצה להיות היא טענה שתבדוק זאת ותחזור אליי כאשר היא לא בטוחה שניתן לזכותי כיוון שאני כביכול מחוייב אליהם. מספר האסמכתא לשיחה שהנציגה מסרה לי היא 41453396.
שלחתי לפניות הציבור וללשכת המנ"כל של בזק בנלאומי פקס עם הדרישה שלי אך לא קיבלתי שום תגובה. אודה לכם מאוד אם תעזרו לי לטפל בנושא.
אני דורש מהם זיכוי של החיוב שלהם שלא כדין כמו כן מכיוון שאיני לקוח שלהם ולא מעוניין להיות הלקוח שלהם שלא יחזיקו את פרטי האשראי שלי אצלהם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי בגין החיוב שלא כדין והפסקת חיובים עתידיים. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה