פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופקע בשל אי מתן חידוש נושא התלונה:
שורץ רז שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר הסתיימה תקופת ההתחייבות שלי .מאז ועד היום מחייבים אותי ביתר!.
קיבלתי מייל מהחברה לחדש ההתחייבות ועניתי להם "לא לחדש המנוי".
לא רק שהמשיכו לחייב אלא גם העלו את המחיר מ 20 ש"ח לחודש ל-65 ש"ח לחודש.
היום במקרה התקשר נציג של 012 לעדכן אותי שככה מחייבים אותי למרבה פליאתי .
התקשרתי לנציגי השירות ובמשך שעה עברתי מסכת עינויים מ 2 בחורות שלמרות שהיה להם את האימייל ששלחתי לא לחדש הם טענו שלא לחדש הם הבינו לא לחדש את המבצע- כלומר להמשיך לתת לי שירות ב 65 ש"ח במקום ב- 20!!!!
חלמאות לשמה.
יותר מזה היא פירטה שלא לחדש לא אומר לבטל!!!
אמרתי לה שעד כמה שאני מבין את החוק אם לא כתבתי בפירוש "מסכים" אסור היה להם להמשיך כלל את השירות.
לאחר בזבוז של שעה וחצי שיחה לא הסכימו לזכות אותי בגין חיוב עודף של 45 ש"ח*11 חודש= 500 ש"ח.
דרשתי ממהנה לנתק אותי במיידית עכשיו וגם לזה סירבו.
פשוט לא יאומן
אני מציע לכולם לבדוק את החיובים שלהם
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה