פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירות שלא התקבל ולא ניתן לקבלו נושא התלונה:
טל יפתח שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אבי נפטר מסרטן לפני כחודש ימים לאחר מאבק ממושך במחלה
לפני למעלה מחצי שנה אבי עבר לאשפוז קבוע בית חולים וניתקנו את הטלפון והאינטרנט במשרד שלו. לפני כחודשיים פנו אלנו הביתה נציגים מ014 וטענו שיקיים חוב אינטרנט שיש לשלם. הוסבר להם שהאינטרנט נותק ובנוסף בוצעה שיחת ועידה עם נציג מבזק שאישר את תאריך ניתוק קו הטלפון. ב 014 טענו שלא בוצע ביטול רק "הקפאה" של המנוי ולכן יש לשלם את החוב, הסברתי שאין קו טלפון ולכן אי אפשר להשתמש בשירות ובכלל אנו ביקשנו לבטל..הוסבר לנו שיש צורך בשליחת פקס חתום של בעל המנוי בשביל לבטל ולא משנה שאין קו טלפון עדיין יש לשלם על האינטרנט....הסברתי בעדינות שאבי מאושפז בבית חולים עם 100% נחות ואין לי שום כוונה/יכולת לשלם את החוב על דבר שלא קיים שאין לי אפשרות לבטלו שלא צרכתי ולא ביקשתי. היום כחודש ימים לאחר שאבי נפטר אמי קיבלה מכתם עם איומים ממשרד "עו"ד קרן...." שמצהיר שקיים חוב של למעלה מ 500 ש"ח ואם לא ישולם ינקטו צעדים משפטיים...
אני ומשפחתי לקוחות שלכם מעל 10 שנים וזה השירות שמגיע לנו בתקופה קשה זו שעוברת עלינו ??
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב הדמיוני הזה על שירות שלא ניתן לצרוך והתנצלות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מרגלית לנדשפט אחראית פ שם ותפקיד:
ללקוח אין חובות בבזק בינלאומי.
תגובה:
להפנות התלונה לפנ"צ "בזק". פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה