מירית נציגת בזק בינלאו |
שם ותפקיד: |
לאחר שיחה עם הגב' יצחק בתאריך 18/01/2012, נערכה בדיקה ממנה עולה כי:
על פי הרישום הקיים במערכותינו, בתאריך 07/02/2011, התקבלה בקשת גב' יצחק להצטרף כמנויה לשירותי הגישה לאינטרנט המסופקים על ידי בזק בינלאומי ולחבילת הוזלה בחיוג בינלאומי בחיוג הקידומת 014.
לצורך הרישום לשירות בחרה גב' יצחק שם משתמש ייחודי, סיסמת התחברות סודית ומסרה לחברתנו פרטים אישיים כגון מספר תעודת זהות, כתובתה ומספר כרטיס אשראי מלא לצורך ביצוע התשלומים החודשיים לשירות.
כמו כן באמצעות שם המשתמש והסיסמה אותם הזמינה גב' יצחק בוצע שימוש.
מבדיקה שנערכה בעקבות פניית גב' יצחק באמצעות אתרכם, הליך ההתקשרות נבדק ונמצא כתקין.
בתאריך 20/09/2011, גב' יצחק ביקשה להקפיא את מנוי האינטרנט שלה בחברתנו,
בשל טעות אנוש המנוי הוקפא רק בתאריך 01/10/2011 והופשר כחלק מהליך אוטומטי בתאריך 25/12/2011.
בתאריך 09/01/2012, פנתה גב' יצחק לחברתנו וביקשה לראשונה את ביטול השירות בהתאם לבקשתה זו, השירות בוטל החל מיום זה ואילך.
|
תגובה: |
לאור האמור לעיל, הוחלט לזכות את הגב' יצחק בגין החיובים לשירות החל מתאריך 20/09/2011 ועד ליום ביטול המנוי בפועל.
לאור ממצאי הבדיקות, לא ניתן להיענות לבקשת גב' יצחק ולזכות את חשבונה בגין חיובים לשירותי הגישה של בזק בינלאומי לתקופה שקדמה ליום 20/09/2011.
|
פתרון: |
|
|