פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי הוט חיבר אותי לשתי ספקי אינטרנט שונים ללא ידיעתי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
דרך ההגנה 34 כתובת:
מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ההתחברות שלי להוט הגיע הטכנאי שלהם לחבר אותי בעסקה הייתה תשתית אינטרנט וקו טלפון לאחר שראה שאין לי ספק אינטרנט או טלפון הציע לי להתחבר ל012 סמייל והציעו לי דיל 12MGב-49.99 ש"ח קיבלתי את ההצעה ובקשר לטלפון הציע לי את בזק014 ואמר כי יש לו מישהו שם ויעשה לי עסקה טובה הציעו לי 200דקות לחו"ל בחודש ב-18 ש"ח קיבלתי את העסקה וכך נגמר הסיפור .אך לצערי הרב היום התברר לי כי הוא חיבר את 014 כספק אינטרנט שלי באותו דיל של 12MGב49.99ש"ח והדבר נודע לי רק עכשיו היום כאשר התקשרתי ל014 כדי להחליף יעד לטלפון אמרו כי יש לי גם שירות אינטרנט שאני משלמת עליה כל חודש 49.99ש"ח !!
אני כמו כולם לפחות מי שאני מכירה לא בודקת את החיובים החודשיים שלי בכ"א באופן קבוע לכן לא ידעתי על מה אני משלמתי וגם הנחתי שהתשלום הוא על הטלפון שאני מדברת לחו"ל .
לאחר שהתבררו לי הדברים האלה אני התנתקתי משניהם (ספקי האינטרנט) אך אני רוצה שהוט יביעו אחריות וישלמו את ההוצאות האלה כי התנתקתי מהם (בעזרתכם )באוגוסט למרות שבקשת ההתנתקות שלי הייתה באפריל הם סחבו אותו עד אוגוסט ורק לאחר שנחלצתם לעזרתי הם ניתקו אותי מהשירות חסר שקיפות שלהם .(וגם שילמתי לשתי החברות כסף למרות שלא הייתה לי שום תשתית לאינטרנט בבית מאחר והם לקחו לי הכול ביום ההתנתקות לפי בקשתם)
והופ לאחר חצי שנה אני מגלה כי אני משלמת לשני ספקי אינטרנט שאחד(012) במודע ואילי השני(014) ללא ידיעתי .
נעשה לי פה עוול ואני רוצה שהם ישלמו על כך לא יתכן שהוא אומר לי שהספק אינטרנט שלי הוא 012 אך גם מחבר אותי ל014 ללא ידיעתי (יש לציין שלכול אורך ההתחברות הוא פעל לבד מול הספקים החיצוניים ).
אנא עזרו לי בבעיה זו ובמידה הפניה שלי צריכה להיות ל014 אשמח לדעת למה כי אני רואה את הוט אשמים בכך ולא את 014 בזק
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר על ההוצאות שהיו לי ב014 פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הגב' יצחק בתאריך 18/01/2012, נערכה בדיקה ממנה עולה כי:
על פי הרישום הקיים במערכותינו, בתאריך 07/02/2011, התקבלה בקשת גב' יצחק להצטרף כמנויה לשירותי הגישה לאינטרנט המסופקים על ידי בזק בינלאומי ולחבילת הוזלה בחיוג בינלאומי בחיוג הקידומת 014.
לצורך הרישום לשירות בחרה גב' יצחק שם משתמש ייחודי, סיסמת התחברות סודית ומסרה לחברתנו פרטים אישיים כגון מספר תעודת זהות, כתובתה ומספר כרטיס אשראי מלא לצורך ביצוע התשלומים החודשיים לשירות.
כמו כן באמצעות שם המשתמש והסיסמה אותם הזמינה גב' יצחק בוצע שימוש.
מבדיקה שנערכה בעקבות פניית גב' יצחק באמצעות אתרכם, הליך ההתקשרות נבדק ונמצא כתקין.

בתאריך 20/09/2011, גב' יצחק ביקשה להקפיא את מנוי האינטרנט שלה בחברתנו,
בשל טעות אנוש המנוי הוקפא רק בתאריך 01/10/2011 והופשר כחלק מהליך אוטומטי בתאריך 25/12/2011.

בתאריך 09/01/2012, פנתה גב' יצחק לחברתנו וביקשה לראשונה את ביטול השירות בהתאם לבקשתה זו, השירות בוטל החל מיום זה ואילך.

תגובה:
לאור האמור לעיל, הוחלט לזכות את הגב' יצחק בגין החיובים לשירות החל מתאריך 20/09/2011 ועד ליום ביטול המנוי בפועל.

לאור ממצאי הבדיקות, לא ניתן להיענות לבקשת גב' יצחק ולזכות את חשבונה בגין חיובים לשירותי הגישה של בזק בינלאומי לתקופה שקדמה ליום 20/09/2011.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה