פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בתיקון הטלפון והאינטרנט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי ל- 166 שישנה תקלה ברשת הטלפון והאינטרנט , הובטח שתוך יומיים יגיע טכנאי ויתקן את הבעיה , בתאריך 19.1.12 בשעה 18:00 כאשר ראיתי שלא הגיע אדם פניתי שוב ל- 166 ונעניתי ע"י אדם בשם גדי שהבטיח שלמחרת בבוקר יגיע
טכנאי ב- 100% ביקשתי שאדם בכיר יותר חזור אלי ולצערי אף אחד לא טרח להתקשר אלי . ב- 20.12 בשעה 12:00 כאשר לא הגיע אדם ביקשתי לדבר עם מנהל מטעמכם ושוב נאמר לי שיחזרו אלי עד לשעות אחה"צ . בינתיים אני מפסיד שעות עבודה , ממתין לטכנאים , וכסף על טלפונים שאני מתקשר מדי פעם , לא זו בלבד שאני ממתין על הקו לפחות רבע שעה . כמו כן אני זקוק
לאינטרנט וציינתי זאת שאני עובד מהבית עם האינטרנט לכן היה חשוב לי מאוד
שהתיקון יעשה באופן מהיר ומידי .
אני מבקשכם לטפל באופן מידי ,בדבר ולקבל שירות יותר
הולם ומתקדם , אני לקוח מעל 40 שנה , ואני מצפה לשירות יותר מהיר ומתקדם .

צדוק שמר
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום מר שמר,
פנייתך מיועדת אל חברת בזק ולא בזק בינלאומי.
אנו שתי חברות שונות
תגובה:
פניה אל חברת בזק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה