פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהאינטרנט< נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום רביעי האחרון בוצעה הזמנה דרככם להעלאת מהירות הגלישה. ביום שישי קיבלתי SMS "הטיפול בהזמנה הסתיים". להפתעתי הרבה גיליתי שמאותו הרגע אני מנותק מהאינטרנט, בפנייתי לתמיכה שלכם הודיעו לי כי ישנה בעיה חשמלית וצריך לשלוח טכנאי. להפתעתי הרבה גיליתי כי טכנאי ישלח אליי רק ב 2 לפברואר- מה שאומר שאני כבעל עסק צריך להיות בלי אינטרנט שבוע ימים בגלל תקלה שיצרתם. אני שואל את עצמי איפה האחריות של אותו טכנאי לצור עימי קשר ולוודא שהכל עובד תקין לאחר החלפת הכרטיס. היום משעות הבוקר אני מקיים שיחות חוזרות ונשנות מול התמיכה הטכנית שלכם שטוענים שלא ניתן לקדם את התהליך ועליי להמתין עד ה 2 לפברואר.קיימתי עכשיו שיחה מול עמי מצוות דור, ממנו אני מקבל תשובות מתחמקות שהוא לא מצליח להשיג את הטכנאי וגם לא את המנהל שלו ולכן "אין מה לעשות" לדבריו. לא מקובל עליי שחברה כמו בזק לא תישא באחריות לתקלה שיצרה עצמה. מיותר לציין את הנזקים הכספיים שנגרמים לי ושעוד יגרמו עד ה 2 לפברואר כבעל עסק בתחום האינטרנט והתכנות. אבקש מהגורמים האחראים בבזק לוודא שעוד היום התקלה תטופל.העתק מפנייה זו הועברה ל- עו"ד יוסף אסמר, נציב תלונות הציבור,אתר "תלונה", המייל האדום של YNET,אתר מאקו.
כספי סוג הנזק :
חיבור מיידי לאינטרנט פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית בזק בינלאומי שם ותפקיד:
לאחר בדיקה מול הלקוח,
הפנייה מיועדת אל חברת בזק ולא חברת בזק בינלאומי
תגובה:
פנייה אל חברת בזק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה