פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור לקוח ודיבור מגעיל של נציגי השירות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע פניתי לבזק בינלאומי על מנת להתנתק משירות האינטרנט, ענתה לי בחורה שטענה שהיא מקשריי לקוחות ואין באפשרותה לנתק אותי ושיחזור אליי נציג שכן יוכל לבצע פעולה פשוטה זו. כעבור 3 ימים אף נציג עדיין לא חזר אליי, התקשרתי שוב. הפעם השאירו אותי במשך חצי שעה בהמתנה ובסוף אף ניתקו אותי ( שיחה שעלתה לי הרבה כסף). כעבור 3 ימים חזר אליי נציג חוצפן והחל להציע לי מחירים אטרקטיביים וכשביקשתי להתנתק הוא אמר לי שאני לא יכולה כי אני לא בעלת המנוי אלא בעלי.
בשביל לרכוש עוד חבילה או חבילה אחרת אני מספיק טובה אבל בשביל להתנתק אני לא. גם לאחר שנתתי את הת.ז, את השם ואת 4 ספרות אחרונות הוא החליט לטרוק לי את הטלפון בטוענה שלא יוכל לנתק אותי עד שבעלי לא יקים עמם קשר ושבכל מקרה כשהניתוק יקרה בפועל לא אוכל לקבל את כספי רטרואקטיבית ליום ההודעה.
בזבוז זמן, הפסד כספי. סוג הנזק :
פיצוי כספי בעבור שיחות הטלפון, בעבור הימים שסתם שילמתי וניתוק דחוף! פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר שיחה עם הלקוחה בוטל המנוי ואף הוצעה הטבה ללקוחה.
הלקוחה מרוצה מהשירות.
תגובה:
מנוי נותק והוצעה הטבה ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה