פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק בינלאומי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום, , 9.2.12 בבוקר התקשרה שירן למכשיר הסלולארי שלי ממספר טלפון: 04-6094609 והציגה עצמה כנציגת חברת בזק בינלאומי.
לדבריה, המנוי של שירותי האינטרנט שלי מסתיים בימים הקרובים והיא מציעה לי לחדשו במחיר של 59 ש"ח. ואם איני מחדשת בימים הקרובים, זה "יקפוץ אוטומטית למחיר גבוה הרבה יותר". השבתי שאיני מוכנה לשלם שקל אחד יותר. אמרה שעליה להתייעץ עם הממונה עליה ותחזור אלי.
כעבור שעה, מתקשרת שוב שירן הנציגה ואומרת ש"בצעד חריג אבל ממש חריג המנהל שלה אישר לה לחדש לי המנוי בסך 49ש"ח".
נותרתי בסירובי. אף לא שקל. שירן ענתה שאם כך, לא ניתן להמשיך את ההתקשרות שלי עם בזק בינלאומי ועל כן מעבירה אותי לנציג החברה שאחראי על ביטול ההתקשרות.
המתנתי הרבה על הקו. הועברתי לנציג בשם רועי. סיפרתי לו את הנ"ל. והוא נותר המום. הוא מאוד מאוד התנצל כי בדק ומצא שהמנוי שלי אמור להסתיים רק ב 31.3.12 ושאין כל בעיה לחדש את המנוי באותו התשלום של 42 ש"ח.
עוד הוסיף רועי שהוא לא מבין את ההתנהלות של שירן ושהיא לא שייכת כלל לחברת בזקבינלאומי וזו חברה חיצונית.
מעבר לעובדה שיש בכך טעם נפגם, להערכתי יש כאן פעולות חמורות של הולכת שולל, רמייה, הטעייה מכוונת לצורך הוצאת כספים במרמה מלקוחות תמימים.
אם הייתי מיד אומרת לשירן - או קי - רק כדי לסגור עניין, כי בינינו, מה זה עוד 10 ש"ח....????
ומה עם כל אותם עשרות ומאות ואלפי לקוחות תמימים, שנציגי החברה מתקשרים אליהם והם מיד מאשרים את הסכום? כי אין להם זמן מיותר לעסוק ב"זוטות", כי הם עסוקים וטרודים בעבודה...
כמה כסף גורפת החברה החיצונית? האם זה חוקי שנציגיה מציגים עצמם כנציגי בזק בינלאומי? כמה כסף גורפת מהרמייה הזו חברת בזק בינלאומי??? זו ששכרה את שירותיה... והכל על בסיס מידע שיקרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובת מנכל החברה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
לאחר בירור הנושא נשלחה תשובה בדואר, להלן עיקרי הדברים

בזק בינלאומי רואה בשביעות רצון לקוחותיה ערך עליון, והיא עושה מאמצים כבירים על מנת לספק להם שירות איכותי, מקצועי ואדיב טוב ככל הניתן ואנו מודים לך על פנייתך.
אנו שמחים, כי בשיחה עם נציגנו מצאת חבילה שהייתה לשביעות רצונך.

נבקש לציין, כי בזק בינלאומי מפעילה מערך של מוקדי שיווק ומכירות לרווחת לקוחותיה, והנציגה שפנתה אליך מועסקת באחד ממוקדי שירות אלו.
תלונת לעניין הנציגה הועברה לטיפול הממונים הישירים.
תגובה:
נשלח ללקוחה מכתב בדואר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה