פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מענה לקויו ומזלזל של בעית טלפון ואנטרנט של בזק. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ב9\2 פנינו לנציג שירות הלקוחות עם בעיה מתמשכת של תקשורת באינטרנט ובקו הטלפון שאינם פעילים (הבעיה חוזרת על עצמה מספר פעמים בתקופה האחרונה) הנציג טען שיום למחרת הבעיה תתוקן עד השעה 15:00 אחה"צ כאשר הבעיה לא טופלה, נאלצנו להשאר ללא קו ואנטרנט כל השבת. ביום ראשון פנינו שוב למוקד השירות לבקשה לטיפול בבעיה כאשר התשובה היתה שוב כי תכנאי יגיע עד 13:00 כאשר לא הגיעה, אנו פנינו שוב ושוב לטיפול בבעיה עד היום בתאריך 16-2 לא יתכן שנשאר ללא טלפון מנותקים ובפרט שבני בן ה 17 בתקופת הבחינות זקוק לרשת האנטרנט בתקופה חשובה והכרחית זו. חשוב לי לציין שאנו נימנים עם לקוחות בזק 37 שנים לעולם לא היתה בעיית תשלום ותמיד שלמנו בזמן , אך בעייה זו חוזרת על עצמה ללא מענה ואף תחושה של זלזול מצד הנציגים פשוט ללא יחס הולם לבעיה.אנו מרגישים שאין עם מי לדבר אנו אזרחים ותיקים והחוסר מענה מאוד פוגע בנו.הוא גרם לבזבוז זמן יקר, עוגמת נפש וכן תשלום כספי לחברת בזק ללא קבלת השירות.
בזבוז זמן ממושך סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום מר ברוש,
הפנייה מיועדת לחברת בזק ולא בזק בינלאומי.
אנו שתי חברות שונות.
תגובה:
פנייה לחברת בזק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה