פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ידעתי שצריך לבקש מס' פנייה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שבחרתי במסלול גלישה ושירותי תיקשורת נוספים מחב' אחרת, הודעתי לשירות לקוחות בבזק בינלאומי טלפונית. אחרי כ 7 חודשים הופתעתי לראות שחב' האשראי מחייבת אותי ומייד התקשרתי לבזק בינלאומי ואז נאמר לי שהיות ואין ביידי מס' פנייה. אין תוקף לניתוק. הודעתי לחב' אשראי לא לכבד תשלומים נוספים וכעת היתקבלה הודעה ממשרד עו"ד - זקן תשלום שקרוב ל 500 ש"ח.למרות שאין שום הוכחה שצרכתי שירותים ולכתחילה בית פרטי אינו צורך שירו מ 2 ספקים ואיני דורש החזר גבייה- תודה רבה.

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום,
מתוצאות הבדיקות שערכנו, נמצא שהחוב מוצדק ולא ניתן להיענות לבקשת לקוח בזיכוי במחיקת חוב קיים.
בנוסף הוסבר כי סכום החוב המדויק ניתן לברר מול העו"ד המטפל בפנייה.
תגובה:
הפנייה לעורך הדין לקבלת פרטים נוספים על החוב הקיים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה