פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ע"י נציג מכירות וגביות כספים ללא שום אישור נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
למשרד התקשורת שלום
שמי ליאור בן אוליד

הייתי לקוח שמקבל שירות אינטרנט מבזק בינלאומי בקו 029922148

בעסקה משותפת עם תשתית של בזק במשך שנה מחודש 11 2010 ועד חודש 11 2011

ושילמתי כ 140 ש"ח לבזק בלבד כאשר בזק בינלאומי לוקחים את החלק שלהם מתוך ה 140 שח מבזק

בסוף חודש 11 2011 התקשר אלי נציג מבזק בינלאומי והציג לי עסקה שאשלם פחות ממה ששילמתי עד עכשיו .

ואשלם רק 120 ש"ח במהירות גלישה יותר מהירה

ודאי שהסכמתי לעסקה רק התברר לי בחברת בזק שהנציג של בזק בינלאומי הטעה אותי ועכשיו עלי לשלם כפול 120 לבזק ועוד 120 לבזק בינלאומי

דבר שנציג המכירות אמר לי מפורשות הפוך

מיד התקשרתי לבזק בינלאומי לבטל את העסקה ולהתנתק

אך ללא הואיל הועברתי למספר נציגים וכולם לא מוכנים לנתק אותי מכוון שהם רוצים 4 ספרות של חיוב האשראי

הסברתי כי אין לי ולא היה לי אף פעם צורת חיוב מול בזק בינלאומי אלא רק מול חברת בזק ואני מבקש להתנתק

מכיוון שהנציג הטעה אותי ואני לא מעוניין בשירות שלכם יותר

לאחר כיומיים פנה אלי נציג משימור לקוחות של בזק בינלאומי וגם לו סיפרתי על עיוות הדברים של הנציג שלהם ולכן איני מעוניין בעסקה ומבקש להתנתק

כל זאת ועדיין לא מנתקים אותי
וכאן מתחילה מסכת התעללות

כשבוע לאחר מכן בתאריך 4/12/2011 אשתי לוקחת יוזמה ומתקשרת לבזק בינלאומי ולחברת בזק בבקשה להקפאת השירות .בחברת בזק הקו מוקפא ללא שום בעיות עד עכשיו.
לאומת זאת בחברת בזק בינלאומי אומרים לה שייש חיוב של 78 ש"ח והקפאה היא אך ורק לחודש ימים ועל מנת להמשיך את ההקפאה יד להתקשר שוב עוד חודש ימים

מבלי להסס ומתוך תמימות על מנת שלא להסתבך אשתי מבקשת מחברה שלה לשלם תשלום חד פעמי של 78 שח דרך כרטיס האשראי שלה מול נציגת המכירות של בזק בינלאומי

וכעבור חודש ימים התקשרה אשתי עלמנת להתנתק לגמרי כמו שביקשתי בהתחלה .אך היא התבקשה לספק 4 ספרות של כרטיס האשראי
אשתי הסבירה שאין ברשותינו הרבה שנים כרטיס אשראי ולא קיבלה שירות
אלא ניסיונות שכנוע שלא להתנתק.
ועדין לא נותקנו
בסוף חודש פבואר מתקשרת החברה של אשתי בכעס על שבוצעו חיובים מכרטיס האשראי שלה מבזק בינלאומי
ופנתה מיד לישרכרד לבטל את כל החיובים שבוצעו ללא אישורה וללא הסכמתינו.
מיד פניתי לבזק בינלאומי בתלונה
ואכן חזרו אלי בדקו את הנושא והתנצלו והודו בכך שהפכו תשלום חד פעמי להוראה קבועה בכרטיס אשראי לא שלנו .ויבצעו זיכוי על כל התשלומים שבוצעו ללא רשותנו (גניבת דעת וממון) ולא יחייבו אותנו ויבצעו ניתוק(גם שיחה זאת מוקלטת)

לאחר סיכום הדברים האלה התקשרה אלי למחרת נציגת תלונות הציבור של בזק בינלאומי ונאמר לה הסיכום שהוקלט עם הנציג שלהם .
והיא לאחר מספר שיחות ברוב חוצפתה טענה שלא יבצעו שום זיכויים לכרטיס של החברה של אשתי וזה הכרטיס על דעת עצמה ישמש כאמצעי חיוב ללא אישורנו וללא אישור בעל הכרטיס
כל ההתנהלות הזאת עירערה את כל האימון בין האזרח הקטן לבין חברת בזק בינלאומי
1 הטעיה בעת ביצוע עסקה
2 ניצול תמימותה של אשתי
3 סחיטת אמצעי תשלום שלא שלנו
4 בנוסף ניסיונות גביה שנדחו באופן אוטמתי מהבנק מחשבון פרטי שלנו כל חודש שמעולם לא ניתן לבזק בינלאומי לאינטרנט (אין לי מושג מהיכן הגיע לידהם פרטי החשבון)
5 בקשות חוזרות ונישנות להתנתקות
אך ללא הצלחה
6 נגרמו לנו עוגמת נפש ומתחים מיותרים ביני לבין אשתי ומול חברתה

לטיפולכם המסור אודה

פלפון ליצירת קשר 0543144667
--
בתודה ליאור בן וואליד
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מירית נציגת בזק בינלאו שם ותפקיד:
שלום
לטענת לקוח פרטי כ"א שנמסרו לחברתנו במעמד הסדרת חוב היו לצורך תשלום חד פעמי בלבד ולא לצורך העדכון במערכת לגביית התשלומים החודשיים.
בנוסף, לטענתו בתאריך הסדרת החוב ביקשו לבטל את המנוי.

לאור בדיקות שנערכו לא נמצא כי ביקשו שכ"א יהיה לעסקה חד פעמית.
כמו כן, על פי הרישום הלקוח המשיך לעשות שימוש גם לאחר התאריך שלטענתו ביקשו לבטל.
לאור הבדיקות שנערכו אין מקום לזיכוי.
תגובה:
הוסבר ללקוח שלאחר בדיקות, אין מקום לזיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה